W poprzedniej odsłonie kampanii w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku.
Kawowy moment … w tramwaju!
Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie już 1 października i do końca miesiąca będzie zapraszał przechodniów do wejścia i skosztowania nowej kawy z portfolio Tchibo.
Zobacz również
Zabytkowy pojazd z 1969 roku wyróżnia się charakterystyczną stylistyką Black&White. Każdy pasażer tramwaju może zrelaksować się w jego komfortowym wnętrzu – naturalnie przy kubku świeżo parzonej kawy. Co istotne – zarówno kawa jak i sam przejazd są zupełnie darmowe.
Trasa dla kawoszy
Mobilna kawiarnia Tchibo FOR BLACK ’N WHITE kursuje w godzinach 7.00 – 15.00 (od poniedziałku do piątku) oraz 11 – 19 (w soboty i niedziele). Od poniedziałku do piątku tramwaj można spotkać na trasie Wyścigi – Puławska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – Andersa – Marymont Potok. W weekendy pojazd pojedzie z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna.
Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios – agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
BLACK ‘N WHITE – wyjątkowa głębia smaku, czarna lub z mlekiem
Kawa Tchibo FOR BLACK ´N WHITE smakuje doskonale niezależnie od sposobu przyrządzania. Pasuje do wszystkich upodobań, bez względu na to, czy pijemy ją czarną, czy z mlekiem i nie traci tego, co ją wyróżnia: swojego pełnego smaku. Dzięki specjalnemu procesowi długotrwałego wypalania, podczas którego ziarna są palone aż do trzech razy dłużej niż zazwyczaj, Tchibo FOR BLACK ´N WHITE zapewnia doskonały smak kawy: czarnej, białej, intensywnej, czy delikatnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing