Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kazar podejmuje współpracę z Value Media i SalesTube

Value Media będzie odpowiedzialne za kompleksową strategię budowania marki Kazar. Skalowaniem biznesu marki w e-commerce zajmie się SalesTube.
O autorze
1 min czytania 2018-08-30

W ramach rozpoczętej właśnie współpracy Kazar powierzył Value Media opracowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji. Doradztwem, analityką, a przede wszystkim optymalizacją procesu sprzedaży e-commerce Kazar zajmie się SalesTube.

– Szukaliśmy partnera, który łączy kompetencje strategiczne dla budowania silnych marek oraz wiedzę ekspercką w obszarze e-commerce i będzie w stanie zwiększać skalę biznesu Kazar. Nasze salony firmowe stworzone są z myślą o najwyższym komforcie klientów. Zadaniem SalesTube będzie dostarczenie użytkownikom podobnego, unikalnego doświadczenia z marką podczas zakupów online. – mówi Bartłomiej German, Dyrektor ds. Kanałów Elektronicznych, Kazar.

Kazar to wiodąca marka na polskim rynku, oferująca wysokiej jakości obuwie i akcesoria. Należy do grona najbardziej rozpoznawalnych marek obuwniczych na polskim rynku w segmencie produktów luksusowych. Salony firmowe Kazar mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych w największych miastach Polski. Charakteryzują się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i elegancką stylistyką.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj