Każda córka chciałaby mieć takiego tatę – kampania Avivy

1 czerwca wystartowała kampania telewizyjna i internetowa pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.
O autorze
1 min czytania 2014-06-03

Kluczowe momenty w życiu, takie jak ślub i urodzenie się dziecka, sprzyjają składaniu obietnic wobec najbliższych i samych siebie. Aviva pomaga, aby właśnie tych obietnic dotrzymać – szczególnie jeśli chodzi o zapewnienie bliskim bezpieczeństwa finansowego na wypadek poważnej choroby czy utraty zdolności do pracy.

Promujemy sposób myślenia o przyszłości rodziny, który pomaga ograniczyć ryzyko zakłócenia życiowych planów. Pokazujemy, jak ubezpieczenia mogą pomóc rodzicom w spełnieniu obietnic, które składają swoim dzieciom. Oferujemy polisy na zdrowie i życie, które odpowiadają potrzebom rodzin z dziećmi. Do nich też adresujemy konkurs grantowy Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”. W ten sposób konsekwentnie aspirujemy do miana firmy przyjaznej dla rodzin – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.

Równolegle Aviva prowadzi działania w internecie. Najciekawszym z nich jest www.listwprzyszlosc.pl – przestrzeń, w której można napisać, zilustrować i przesłać obietnicę na przyszłość do najbliższej osoby, na przykład do swojego dziecka lub rodzica.

Chcemy zaangażować jak najwięcej osób do wyrażenia swoich obietnic i uczuć wobec najbliższych. Sprzyja temu okres między dniem dziecka a dniem ojca. Kiedyś takie listy zamykano w butelce, dziś wybieramy internet – mówi Agnieszka Chabrzyk, dyrektor marketingu Aviva.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno Aviva udostępniła usługę Młodzi rodzice, umożliwiającą całodobowy dostęp do porad lekarskich przez telefon. Uzyskanie odpowiedzi na pytania nurtujące każdego rodzica malucha – zwłaszcza gdy jest to pierwsze dziecko – możliwe jest po wpłacaniu jednorazowo 5 zł na Fundację Aviva. Pieniądze są w całości przekazywane na pomoc rodzinom, które adoptowały dzieci ciężko i przewlekle chore.

Kampania potrwa do końca czerwca. Strategia i kreacje: Gong.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się