Oficjalna premiera kampanii Tiffany’ego będzie miała miejsce podczas finału Super Bowl, na który marka wraca po 20 latach przerwy. „Wielka Gra” odbędzie się już 5 lutego, a Lady Gaga zostanie jej podwójną bohaterką – nie dość, że występuje w nowym spocie jubilera, dodatkowo będzie śpiewać podczas samego wydarzenia.
Dla marki artystkę sfotografował David Sims, który na swoim koncie ma sesje dla m.in.: Vogue, Calvina Kleina czy Yohji Yamamoto.
Zobacz również
Reklama przewidziana przez Tiffany’ego jest początkiem nowej kampanii pod hasłem “Legendary Style” zaplanowanej przez markę na najbliższe miesiące. Do tej pory w kampanii udział wzięły: Elle Fanning i Lupita Nyong’o.
Tiffany & Co to amerykańska firma zajmująca się sprzedażą biżuterii. Jej symbolem jest kolor „Tiffany Blue”, który jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy.
Poniżej znajdziecie inne reklamy z branży modowej z udziałem gwiazd
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A → tutaj znajdziecie reklamy, które zachęcają kobiety do pokazywania ich naturalnego piękna.
PS 3
W tym artykule znajdziecie również reklamy przy których marki pracowały ze znanymi reżyserami i fotografami, dzięki czemu reklamy były na bardzo wysokim poziomie. Zobaczcie koniecznie!