W Warszawie pojawiły się trzy nośniki, w których umieszczono setki kwiatów. Zostały one starannie dobrane pod względem gatunku, kolorystyki i dbałości o detale wykonania. Kompozycje bezpośrednio nawiązują do bogatych, florystycznych akcentów w serialu „Bridgertonowie” oraz hasła trzeciego sezonu: „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”.
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/WAREXPOxNETFLIX_038_Easy-Resize.com_-1-1024x683.jpg)
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/WAREXPOxNETFLIX_046_Easy-Resize.com_-1024x683.jpg)
fot. Ewelina Lach, Warexpo
Roślinna instalacja prezentowana jest na dwóch powierzchniach ekspozycyjnych słupów. Trzecią z nich, zamykającą całość, przeznaczono na plakat serialu.
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/WAREXPOxNETFLIX_009_Easy-Resize.com_-735x1024.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/WAREXPOxNETFLIX_010_Easy-Resize.com_-1024x683.jpg)
fot. Ewelina Lach, Warexpo
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kwietne instalacje można podziwiać w trzech punktach Traktu Królewskiego w stolicy:
- Krakowskie Przedmieście / Dom Polonii,
- Krakowskie Przedmieście / Traugutta,
- Krakowskie Przedmieście / vis a vis Hotelu Bristol.
Projekt zrealizowany został wspólnie z Wavemaker, Agencja Bosko, ad i media Group.
Zdjęcie główne: Ewelina Lach, Warexpo
PS Niestandardowa realizacja marki Valentino na nośnikach Warexpo
Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
PS2 Z tęsknoty za latem – miejska zieleń zamiast reklam na ulicach Warszawy
Na warszawskich ulicach stanęły przezroczyste słupy reklamowe, w których pojawiły się trawy, bluszcze, paprocie i ozdobne mchy. Można je zobaczyć przy ul. Marszałkowskiej i pl. Trzech Krzyży.