TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kendall i Kris Jenner w nowej kampanii Uber Eats

Kendall i Kris Jenner w nowej kampanii Uber Eats
Uber Eats Australia promuje swoją nową, rozszerzoną ofertę dostaw. W humorystycznym spocie z udziałem Kendall Jenner marka podkreśla, że może dostarczyć „prawie… prawie wszystko”.
O autorze
1 min czytania 2023-01-19

fot. Uber Eats Australia

„Zamów cokolwiek” z Uber Eats

Uber Eats Australia zaprosiło do współpracy kilka lokalnych gwiazd oraz dwie przedstawicielki rodziny Kardashian-Jenner. Marka prezentuje swoją najnowszą kampanię, odchodząc od długotrwałego pozycjonowania „Tonight I’ll be eating” na rzecz „Get almost, almost anything”.

W kampanii marka podkreśla, że choć posiłki na wynos pozostają jej znakiem rozpoznawczym, klienci mogą zamawiać też wiele innych produktów. Jednocześnie w zabawny sposób przypomina, że wciąż są rzeczy, których Uber Eats nie może dostarczyć.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Kardashianki” we współpracy z Uber Eats

W najnowszej kampanii Uber Eats Australia znajdziemy bezpośrednie nawiązanie do viralowego nagrania z udziałem Kendall Jenner. W kwietniu 2022 roku na platformie Hulu zadebiutował program „The Kardashians”, który przedstawia codzienne życie tytułowych celebrytek. Jednym z najczęściej komentowanych fragmentów programu stała się scena, w której Kendall Jenner nieudolnie próbuje posługiwać się nożem kuchennym.

W spocie Uber Eats Kendall i Kris Jenner odtwarzają komiczne „cięcie ogórków”, które swego czasu stało się bazą licznych memów i wywołało dyskusje o tym, jak bardzo celebryci bywają oderwani od rzeczywistości. Tym razem, widząc niezdarne próby krojenia warzyw, Kris sugeruje córce, aby po prostu zamówiła sałatkę w aplikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W reklamie, współtworzonej z agencją Special Group, Hello Social i MediaCom, znajdziemy grono celebrytów wykorzystujących autoironiczny humor. W filmie przeplatają się sceny z udziałem gwiazdy tenisa Marka Philippoussisa, piosenkarki Shannon Noll i prezenterki radiowej Abbie Chatfield, którzy zgodnie podsumowują – na Uber Eats można dostać „prawie, prawie wszystko”.

– Bycie wystarczająco pewnym siebie, aby rozmawiać o tym, czego nie możesz zrobić, to świetny sposób na stworzenie zabawnego przerywnika na temat tego, co możesz zrobić, zwłaszcza gdy jest to ogromna, nowa, różnorodna oferta – powiedział Julian Schreiber, CCO & partner agencji Special Group.

PS. Marka alkoholowa Kendall Jenner zamienia odpady z agawy w cegły

Debiutując z marką Drink 818, Jenner stanęła w ogniu krytyki m.in. za ignorancję i zawłaszczanie kulturowe. Modelka postanowiła ocieplić wizerunek marki i ruszyła z programem wytwarzania tequili „przyjaznej dla środowiska”.

PS. 2 Kim Kardashian reklamuje Beyond Meat

Producent roślinnych substytutów mięsa zaprosił do współpracy Kim Kardashian jako główną konsultantkę ds. smaku. Choć celebrytka przyniosła marce spory rozgłos, reakcje odbiorców nie były pochlebne.