fot. Uber Eats Australia
„Zamów cokolwiek” z Uber Eats
Uber Eats Australia zaprosiło do współpracy kilka lokalnych gwiazd oraz dwie przedstawicielki rodziny Kardashian-Jenner. Marka prezentuje swoją najnowszą kampanię, odchodząc od długotrwałego pozycjonowania „Tonight I’ll be eating” na rzecz „Get almost, almost anything”.
Zobacz również
W kampanii marka podkreśla, że choć posiłki na wynos pozostają jej znakiem rozpoznawczym, klienci mogą zamawiać też wiele innych produktów. Jednocześnie w zabawny sposób przypomina, że wciąż są rzeczy, których Uber Eats nie może dostarczyć.
„Kardashianki” we współpracy z Uber Eats
W najnowszej kampanii Uber Eats Australia znajdziemy bezpośrednie nawiązanie do viralowego nagrania z udziałem Kendall Jenner. W kwietniu 2022 roku na platformie Hulu zadebiutował program „The Kardashians”, który przedstawia codzienne życie tytułowych celebrytek. Jednym z najczęściej komentowanych fragmentów programu stała się scena, w której Kendall Jenner nieudolnie próbuje posługiwać się nożem kuchennym.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W spocie Uber Eats Kendall i Kris Jenner odtwarzają komiczne „cięcie ogórków”, które swego czasu stało się bazą licznych memów i wywołało dyskusje o tym, jak bardzo celebryci bywają oderwani od rzeczywistości. Tym razem, widząc niezdarne próby krojenia warzyw, Kris sugeruje córce, aby po prostu zamówiła sałatkę w aplikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W reklamie, współtworzonej z agencją Special Group, Hello Social i MediaCom, znajdziemy grono celebrytów wykorzystujących autoironiczny humor. W filmie przeplatają się sceny z udziałem gwiazdy tenisa Marka Philippoussisa, piosenkarki Shannon Noll i prezenterki radiowej Abbie Chatfield, którzy zgodnie podsumowują – na Uber Eats można dostać „prawie, prawie wszystko”.
Wyświetl ten post na Instagramie
– Bycie wystarczająco pewnym siebie, aby rozmawiać o tym, czego nie możesz zrobić, to świetny sposób na stworzenie zabawnego przerywnika na temat tego, co możesz zrobić, zwłaszcza gdy jest to ogromna, nowa, różnorodna oferta – powiedział Julian Schreiber, CCO & partner agencji Special Group.
PS. Marka alkoholowa Kendall Jenner zamienia odpady z agawy w cegły
Debiutując z marką Drink 818, Jenner stanęła w ogniu krytyki m.in. za ignorancję i zawłaszczanie kulturowe. Modelka postanowiła ocieplić wizerunek marki i ruszyła z programem wytwarzania tequili „przyjaznej dla środowiska”.
PS. 2 Kim Kardashian reklamuje Beyond Meat
Producent roślinnych substytutów mięsa zaprosił do współpracy Kim Kardashian jako główną konsultantkę ds. smaku. Choć celebrytka przyniosła marce spory rozgłos, reakcje odbiorców nie były pochlebne.