TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kerfuś został ambasadorem zbiórki charytatywnej marek Velvet Spoon i Carrefour Polska

Dystrybutor filmowy Velvet Spoon oraz Carrefour Polska organizują zbiórkę na rzecz fundacji pomagających zwierzętom. Działania te związane są z wprowadzeniem na ekrany polskich kin filmu „Kociarze”. Ambasadorem zbiórki został robot Kerfuś.
O autorze
1 min czytania 2022-12-13

Zbiórka jedzenia dla zwierząt odbywa się w ośmiu sklepach Carrefour: w Warszawie (C.H. Arkadia), Puławach, Wrocławiu Borku, Ostrowcu Świętokrzyskim, Toruniu, Inowrocławiu, Gdańsku Morenie oraz Wołominie i potrwa do wtorku 20 grudnia. Wszędzie tam znajdują się specjalnie kosze oznaczone plakatami i ulotkami filmu „Kociarze”.

Zbiórkę w tych sklepach wspiera wyjątkowy gość – Kerfuś, czyli robot o kocim pyszczku, który niedawno stał się hitem polskiego Internetu.

– Kerfusia nikomu nie trzeba przedstawiać, a zwłaszcza kociarzom. To obecnie najpopularniejszy kot w Polsce. Postanowiliśmy więc wykorzystać tę sławę w dobrej sprawie i wesprzeć tę inicjatywę. Zima nie jest łatwym czasem dla bezpańskich kotów, dlatego chcemy pomóc im w tym trudnym momencie. Zachęcamy wielbicieli Kerfusia i naszych klientów do dzielenia się wsparciem i przynoszenia karmy do sklepów biorących w akcji – mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

– Bardzo cieszymy się z takiego ambasadora. Wiemy, że nasi widzowie także uwielbiają Kerfusia, więc to, że został ambasadorem akcji sprawi, że jeszcze więcej kotków otrzyma zapas jedzenia – mówi Grzegorz Fortuna z Velvet Spoon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kup bilet i pomóż zwierzętom

Z okazji premiery dystrybutor „Kociarzy”, firma Velvet Spoon, wspiera również cztery fundacje: Fundację Animalia, Ja paczę sercem, Fundację NaszeZoo.pl oraz Fundację Głosem Zwierząt. Dla każdej organizacji wygenerowany został specjalny link afiliacyjny i przez niego można kupić bilet do wybranego kina, w którym grany jest film, jednocześnie przekazując wsparcie dla kocich podopiecznych – każdy kupiony bilet do kina to 1 zł na posiłek dla kota.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Kociarze” to wzruszająca piękna i wspaniale nakręcona opowieść o dziewięciu mężczyznach, którzy kochają koty. Reżyserka Mye Hoang na bohaterów swojego filmu wybrała mężczyzn, których dzieli wszystko – zawód, status majątkowy, miejsce zamieszkania czy wiek. Łączy ich jednak miłość do kotów i nieodparta chęć pomocy wszystkim czworonogom, których spotykają na swojej drodze. Film można oglądać w kinach od 2 grudnia, w 50 kinach w całej Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się