Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

KERRIS przedłuża umowę z Honeywell na kolejny rok obsługi kampanii on-line w pięciu państwach regionu CEE

Agencja interaktywna KERRIS przedłużyła umowę z Honeywell na prowadzenie kampanii reklamowej w pięciu państwach Europy Środkowo Wschodniej. Do jej zadań należy zwiększanie świadomości marek Live Well, Get Connected oraz ich produktów w internecie.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Agencja jest odpowiedzialna za zakup mediów i kreacje reklamowe.

Działania promocyjne realizowane są w Polsce, Rumunii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Obejmują one kampanie w sieci Google oraz mediach społecznościowych ukierunkowane na strategiczne grupy docelowe. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad zespołem projektowym po stronie agencji jest Ignacy Bochiński, partner w KERRIS Group. – Kluczowym czynnikiem decydującym o przedłużeniu współpracy były nasze dobre wyniki przy wcześniejszych kampaniach, a także zaufanie po dwóch stronach i dobra komunikacja. – komentuje Ignacy Bochiński.

Patrząc na obecne trendy zakupu mediów, szala przechodzi na stronę internetu. Coraz więcej firmy wykorzystuje kanał online do pozyskiwania klientów, ze względu na to, że jest on wymierny. Można bardzo łatwo policzyć, jaki miał wpływ na wyniki. KERRIS stawia rozwój w zakresie performance marketingu jako priorytet na bieżący rok. – Performance marketingowe projekty dla firm spoza obszarów retail i FMCG są często zbyt małe dla domów mediowych, które do prowadzenia działań dedykują osoby na stanowiskach juniorskich. Natomiast dla nas, te same projekty mają większą wagę i realizowane są z najwyższą starannością, dzięki czemu osiągamy lepsze efekty niż gdyby kampanie obsługiwane byłyby przez sieciowe agencje, czy domy mediowe. Nie chcemy jednak spoczywać na laurach, stawiamy performance marketing na liście priorytetowych sfer rozwoju – tłumaczy Ignacy Bochiński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj