KERRIS wygrywa przetarg Hortex

Agencja KERRIS wygrała przetarg Hortex na koncept kreatywny i obsługę kreatywną marki w 2024 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-09-14

Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań dla nowego produktu, produkcję materiałów 360 oraz koordynację działań z influencerami

– Współpraca z KERRIS to dla nas kolejny krok w kierunku innowacji i świeżego spojrzenia na nasze produkty. Wierzymy, że doświadczenie i kreatywność agencji pozwolą nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców i wzmocnić pozycję naszej marki na rynku – podkreśla Jerzy Stańczyk, Starszy Kierownik Marki Hortex.

Prace nad produkcją materiałów ruszają już teraz, a oficjalny launch kampanii jest zaplanowany na 2024 rok.

– Zaufanie, którym obdarzył nas Hortex, to potwierdzenie, że nasze podejście do pracy bazujące na partnerstwie i możliwie najgłębszym zrozumieniu biznesu klienta, jest doceniane przez kluczowych graczy na rynku. W ramach współpracy, stworzymy kampanię, która nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale zostanie w ich pamięci na długo – powiedział Ignacy Bochiński, partner w KERRIS. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hortex to lider w kategorii mrożonych warzyw i owoców z bardzo silną pozycją w kategorii soków, nektarów i napojów niegazowanych w Polsce. Ta polska marka istnieje na rynku od ponad 70 lat.Jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem brandów w Polsce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing