„Performance meets creativity” – pod tym hasłem agencja KERRIS przechodzi rebranding. Jego celem jest repozycjonowanie marki jako wiodącej agencji o kompetencjach zarówno performance jak i kreatywnych. Zmiany wiążą się z utworzeniem działu Kreacji, na którego czele stanęli Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkabuła, dołączając do grona wspólników.
Nasza agencja obchodzi w tym roku 10-lecie i przeszła drogę od studenckiego biznesu do jednej z wiodących, niezależnych agencji digital marketingowych 360 w Polsce. W naszej dotychczasowej komunikacji dominowały treści związane z działaniami w obszarze performance. W nowej odsłonie chcemy silniej zakomunikować swoje możliwości z zakresu kreacji i social mediów. Znalezienie klucza do połączenia językiem wizualnym tych dwóch obszarów było kluczowym elementem naszego rebrandingu – mówi Mikołaj Szymański, Prezes Zarządu KERRIS.
Zobacz również
Agencja KERRIS zmieniła całą swoją oprawę graficzną w tym stronę internetową oraz logo. Jej nowa komunikacja wizualna bazuje na 4 głównych motywach graficznych: rozmytych fotografiach, zdjęciach mikroskopowych wody, białym horyzontalnym gridzie oraz płaskich aplach kolorów. Rozmyte zdjęcia odnoszą się do procesu krystalizowania się idei – od niewyraźnego obrazu do figuratywności. Morfownie kolorów, symbolizujące kreatywność, przełamane zostało surowym gridem oraz mocną białą typografią – symbolizującymi świat liczb, wyników i danych, czyli wszystkim tym, co jest związane z performance marketingiem.
Zmiana logo KERRIS była ewolucją poprzedniego znaku. Charakterystyczna gwiazda z sygnetu stała się bazą do wyprowadzenia symetrycznej w osi poziomej litery „K” która ma komunikować połączenie dwóch dziedzin – creativity & data, tworzących jedną całość. W nowym znaku zostało użyte kreślone od podstaw liternictwo, które wyraża z jednej strony: profesjonalizm, zaufanie, stateczność, a z drugiej kreatywność, dynamikę oraz nowoczesność.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rebranding przygotował Mateusz Machalski. Projekt strony internetowej został opracowany wewnętrznie.