KERRIS z rebrandingiem z okazji 10-lecia

Agencja KERRIS Group staje się KERRIS, przechodząc rebranding. Zmiany związane są z poszerzającym się portfolio usług oraz nową strategią biznesową wdrażaną przy okazji 10- lecia firmy. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Mateusz Machalski.
O autorze
1 min czytania 2022-05-06

„Performance meets creativity” – pod tym hasłem agencja KERRIS przechodzi rebranding. Jego celem jest repozycjonowanie marki jako wiodącej agencji o kompetencjach zarówno performance jak i kreatywnych. Zmiany wiążą się z utworzeniem działu Kreacji, na którego czele stanęli Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkabuła, dołączając do grona wspólników. 

Nasza agencja obchodzi w tym roku 10-lecie i przeszła drogę od studenckiego biznesu do jednej z wiodących, niezależnych agencji digital marketingowych 360 w Polsce. W naszej dotychczasowej komunikacji dominowały treści związane z działaniami w obszarze performance. W nowej odsłonie chcemy silniej zakomunikować swoje możliwości z zakresu kreacji i social mediów. Znalezienie klucza do połączenia językiem wizualnym tych dwóch obszarów było kluczowym elementem naszego rebrandingu – mówi Mikołaj Szymański, Prezes Zarządu KERRIS. 

Agencja KERRIS zmieniła całą swoją oprawę graficzną w tym stronę internetową oraz logo. Jej nowa komunikacja wizualna bazuje na 4 głównych motywach graficznych: rozmytych fotografiach, zdjęciach mikroskopowych wody, białym horyzontalnym gridzie oraz płaskich aplach kolorów. Rozmyte zdjęcia odnoszą się do procesu krystalizowania się idei – od niewyraźnego obrazu do figuratywności. Morfownie kolorów, symbolizujące kreatywność, przełamane zostało surowym gridem oraz mocną białą typografią – symbolizującymi świat liczb, wyników i danych, czyli wszystkim tym, co jest związane z performance marketingiem.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiana logo KERRIS była ewolucją poprzedniego znaku. Charakterystyczna gwiazda z sygnetu stała się bazą do wyprowadzenia symetrycznej w osi poziomej litery „K” która ma komunikować połączenie dwóch dziedzin – creativity & data, tworzących jedną całość. W nowym znaku zostało użyte kreślone od podstaw liternictwo, które wyraża z jednej strony: profesjonalizm, zaufanie, stateczność, a z drugiej kreatywność, dynamikę oraz nowoczesność.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rebranding przygotował Mateusz Machalski. Projekt strony internetowej został opracowany wewnętrznie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się