Kevin Marchewka podsumowuje święta, czyli reklama pokazująca istotę Bożego Narodzenia
Supermarkety Aldi bohaterem tegorocznej kampanii świątecznej uczyniły młodą marchewkę o imieniu Kevin, która postanawia nie zasnąć w świąteczną noc, by zobaczyć Mikołaja. Wyrusza w całonocną podróż po stole, której nigdy nie zapomni.
Narratorem spotów jest znany wszystkim fanom Bridget Johes i Harry’ego Pottera, angielski aktor Jim Broadbent.
Aldi nie poprzestało na jednym spocie. W innym pokazuje na przykład zafascynowanie Kevina spotem Johna Lewisa lub ucieczkę przed psem. W efekcie wszystkich psot, Kevin uświadamia sobie, że najważniejsze w Świętach jest bycie pomocą dla innych.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.