W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości. Funkcja KFC Collect pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.
– KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC® Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwa – powiedział Thomas Łacek, KFC global marketing director.
Zobacz również
KFC Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.