KFC Collect – nowy wymiar usługi Drive THRU

Aby zamawianie jedzenia na wynos stało się jeszcze prostsze i bardziej komfortowe, KFC wprowadziło do swojej aplikacji innowacyjną opcję KFC Collect, która przyspiesza proces zamawiania i umożliwia jego bezpieczny, wygodny odbiór w wybrany przez siebie sposób.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości. Funkcja KFC Collect pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

– KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC® Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwa – powiedział Thomas Łacek, KFC global marketing director.

KFC Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj