KFC dziękuje swojemu najwierniejszemu fanowi i zmienia zdjęcie na Facebooku

KFC dziękuje swojemu najwierniejszemu fanowi i zmienia zdjęcie na Facebooku
Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa, młodego miłośnika jedzenia marki, zdecydowało się w nietypowy sposób podziękować swojemu największemu fanowi – firma zmieniła swoje zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa.
O autorze
1 min czytania 2020-01-08

KFC postanowiło szczególnie wyróżnić swojego najwierniejszego fana – Borysa – który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem marki. Popularna sieć postanowiła więc podchwycić pomysł i… zmieniła swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa. 

Na odzew internautów nie trzeba było długo czekać – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale KFC prędko uspokoiło, że wszystko to było sprytnie zaplanowaną akcją – jeszcze tego samego dnia bowiem pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC – „Dzięki Borys”. 

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Specjalnie na zeszłoroczne święta KFC przygotowało wyjątkowy komiks stworzony z najciekawszych historii fanów marki opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku. Wspomnienia gości restauracji KFC ubrane zostały w kolor i kreskę przez jednych z najlepszych rysowników młodego pokolenia w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing