KFC organizuje Walentynkową Pocztę i prezentuje miłosne życzenia fanów

O autorze
1 min czytania 2023-02-13

W tym roku z okazji Walentynek marka KFC przygotowała dla swoich fanów turbo niespodziankę. 14 lutego o godzinie 14:14 na Instagramie KFC swoją premierę będzie miała utrzymana w klimacie retro Poczta Walentynkowa KFC. Fani marki mogli przesyłać swoje pełne miłości życzenia, które w Dniu Zakochanych odczytają prowadzący Pocztę KFC – Norbi oraz Bartek Kubicki z GenZie.

W tegoroczne Walentyki KFC pomoże zakochanym głośno powiedzieć o swoich uczuciach – zarówno tym w szczęśliwych związkach, jak i kochającym skrycie, którzy od dawna czekają na swoją szansę powiedzenia na głos „kocham Cię”. Celebrując Dzień Świętego Walentego, dokładnie o godzinie 14:14 na profilu KFC na Instagramie swoją premierę będzie miała przygotowana z solidną dawką dobrego humoru, ale i miłosnych emocji Poczta Walentynkowa KFC. Inspiracją do jej stworzenia były niezwykle popularne w latach 90. telewizyjne „Koncerty Życzeń”. Krótkie pozdrowienia nadsyłane pocztą przez widzów i czytane z kartki przez prowadzących były prawdziwym hitem.

W Poczcie Walentynkowej KFC zasady gry są równie proste, ale efekt zdecydowanie szybszy i bardziej spektakularny. Aby nasze życzenia znalazły się w Poczcie Walentynkowej KFC, wystarczył jedynie oryginalny pomysł i uważne śledzenie mediów społecznościowych marki. Przez ostatnie dni można było przesyłać swoje miłosne wyznania, a najciekawsze z nich zostaną zaprezentowane już w Walentynki na profilu KFC na Instagramie. Dodatkowo, autorzy odczytanych życzeń otrzymają od marki gadżety sygnowane logo KFC dla siebie i swojej drugiej połówki.

Wydarzenie poprowadzą znane i lubiane gwiazdy łączące dwie generacje: Norbi – piosenkarz i osobowość telewizyjna oraz Bartek Kubicki – jeden z najpopularniejszych influencerów młodego pokolenia. Ten zgrany duet jest gwarantem świetnej zabawy, doskonałego humoru oraz rozgrzewającej atmosfery. Poczta Walentynkowa KFC z pewnością będzie niepowtarzalnym i oryginalnym dodatkiem do gorących buziaków, czułych uścisków, bukietów i innych walentynkowych podarunków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

PS KFC promuje nowości w ofercie sezonowej

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak co roku do restauracji KFC zawitała kultowa już sezonowa oferta „Rozgrzewające Sery” w zaskakującej nowej serowej i pysznej odsłonie. W tym roku sieć restauracji przygotowała dla swoich gości prawdziwą, zimową niespodziankę – Serowe Macaroni.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się