„KFC Out-Doors”: fast food usuwa drzwi ze swoich lokali, aby podkreślić otwarcie 24/7

„KFC Out-Doors”: fast food usuwa drzwi ze swoich lokali, aby podkreślić otwarcie 24/7
„KFC Out-Doors” to kampania fast foodu, która zachęca miłośników kurczaka do odwiedzenia lokalu o dowolnej godzinie. Wszystko w związku z pojawieniem się na rynku barów szybkiej obsługi pod szyldem KFC, które działają w formule 24/7.
O autorze
1 min czytania 2025-02-04

Kto z nas choć raz w życiu nie maszerował w środku nocy do lodówki, niech pierwszy rzuci kamieniem. Nocne „polowanie na smakołyki” podczas wracania z imprezy do domu z pewnością też nie jest obce niejednemu z nas. Fast food KFC, specjalizujący się w sprzedaży dań stworzonych na bazie kurczaka, postanowił jeszcze konkretniej odpowiedzieć na smakowe potrzeby klientów – i to przez całą dobę. Tak powstała akcja „KFC Out-Doors”, w której tradycyjne drzwi do lokali zostały zastąpione przyciągającymi wzrok billboardami, na których widnieją hasła zachęcające do odwiedzenia KFC o dowolnej porze.

Z wyjętych z framug skrzydeł drzwiowych zrobiono natomiast kreatywne reklamy outdoorowe, obok których trudno przejść obojętnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dla nas bycie 24/7 to nie tylko obietnica – to zobowiązanie, że zawsze będziemy tam, gdy nasi fani będą łaknąć tego charakterystycznego smaku KFC. Późny wieczór to okazja, w której się wyróżniamy i celowo staramy się wykorzystać tę porę, aby nasze drzwi były otwarte dla wszystkich zachcianek. Jak? Dosłownie usuwając każdą barierę wejścia! Pokazujemy, że KFC jest otwarte dla wszystkich, o każdej porze. To polityka otwartych drzwi – bez drzwi – tłumaczy Ahmed Arafa, dyrektor ds. marketingu w KFC MENAPAKT i CIS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zamiana tradycyjnych drzwi na takie, które zachęcają do odwiedzenia KFC nawet w środku nocy, to nie wszystko. W ramach kampanii „KFC Out-Doors” na witrynach pojawiły się również kody QR, po zeskanowaniu których można otrzymać darmowy produkt w pobliskich całodobowych lokalach KFC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Jingle Your Tastebuds”: KFC stworzyło melodię, która sprawia, że potrawa lepiej smakuje konsumentom