„KFC Out-Doors”: fast food usuwa drzwi ze swoich lokali, aby podkreślić otwarcie 24/7
„KFC Out-Doors” to kampania fast foodu, która zachęca miłośników kurczaka do odwiedzenia lokalu o dowolnej godzinie. Wszystko w związku z pojawieniem się na rynku barów szybkiej obsługi pod szyldem KFC, które działają w formule 24/7.
Kto z nas choć raz w życiu nie maszerował w środku nocy do lodówki, niech pierwszy rzuci kamieniem. Nocne „polowanie na smakołyki” podczas wracania z imprezy do domu z pewnością też nie jest obce niejednemu z nas. Fast food KFC, specjalizujący się w sprzedaży dań stworzonych na bazie kurczaka, postanowił jeszcze konkretniej odpowiedzieć na smakowe potrzeby klientów – i to przez całą dobę. Tak powstała akcja „KFC Out-Doors”, w której tradycyjne drzwi do lokali zostały zastąpione przyciągającymi wzrok billboardami, na których widnieją hasła zachęcające do odwiedzenia KFC o dowolnej porze.
Z wyjętych z framug skrzydeł drzwiowych zrobiono natomiast kreatywne reklamy outdoorowe, obok których trudno przejść obojętnie.
– Dla nas bycie 24/7 to nie tylko obietnica – to zobowiązanie, że zawsze będziemy tam, gdy nasi fani będą łaknąć tego charakterystycznego smaku KFC. Późny wieczór to okazja, w której się wyróżniamy i celowo staramy się wykorzystać tę porę, aby nasze drzwi były otwarte dla wszystkich zachcianek. Jak? Dosłownie usuwając każdą barierę wejścia! Pokazujemy, że KFC jest otwarte dla wszystkich, o każdej porze. To polityka otwartych drzwi – bez drzwi – tłumaczy Ahmed Arafa, dyrektor ds. marketingu w KFC MENAPAKT i CIS.
Zamiana tradycyjnych drzwi na takie, które zachęcają do odwiedzenia KFC nawet w środku nocy, to nie wszystko. W ramach kampanii „KFC Out-Doors” na witrynach pojawiły się również kody QR, po zeskanowaniu których można otrzymać darmowy produkt w pobliskich całodobowych lokalach KFC.
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce.A Ty czytasz?
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.