Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

KFC promuje pizzę z kurczakiem w 14-minutowym horrorze

KFC promuje pizzę z kurczakiem w 14-minutowym horrorze
Spot zatytułowany „La Massacre” to krótkometrażowy film w klimacie horrorów z lat 80. KFC Spain w centrum reklamy stawia pizzę ze smażonym kurczakiem.
O autorze
1 min czytania 2022-07-25

Krwiożercza pizza w reklamie KFC

KFC w Hiszpanii wprowadziło do menu nietypową pozycję – pizzę o nazwie Polizza, która w swojej podstawie zawiera smażonego kurczaka i jest pozbawiona klasycznych chrupiących brzegów z ciasta. Aby promować nowe danie, sieć KFC połączyła siły z hiszpańską agencją PS21 i nagrała 14-minutowy horror „La Massacre”.

Spot wyreżyserowany przez NYSU oddaje hołd Samowi Raimiemu – amerykańskiemu reżyserowi znanemu z serii filmów „Martwe zło”. Podobnie jak horror z 1981 roku, reklama KFC opowiada historię piątki przyjaciół, którzy udają się na weekend do domku w środku lasu.

Na miejscu nastolatkowie postanawiają zamówić pizzę, wybierając tajemniczy numer telefonu znaleziony na ulotce. Po otrzymaniu zamówienia bohaterowie muszą jednak zmierzyć się z serią upiornych zjawisk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamy w formie horrorów

Nowa reklama KFC Spain wpisuje się w rosnący trend filmów grozy z lat 80. W ostatnich miesiącach marki chętnie czerpią inspiracje ze znanych horrorów, które ponownie zyskały sporą popularność za sprawą serii „Stranger Things”.

Na reklamę w formie krótkiego horroru postawił także Ford. Marka samochodów zaprezentowała swojego nowego Raptora R w spocie pełnym klasycznych mrocznych motywów – takich jak węże, skorpiony czy tajemnicze zjawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się