Aktualnie sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu.
Nowa funkcja aplikacji to pierwsza taka usługa na naszym rynku. Zadowolenie Gości to dla nas priorytet, dlatego uważnie obserwujemy ich potrzeby, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Cyfrowa transformacja dzieje się na naszych oczach i jesteśmy jej częścią. Skip The Line jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.
Zobacz również
Zamówienie bez czekania w kolejce
Po uruchomieniu aplikacji KFC będzie można wybrać ulubione pozycje z menu, zamówić i dokonać płatności online. Możliwy będzie także wybór godziny, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Po przyjęciu zamówienia, użytkownik otrzyma jego numer, a system pokaże szacowany czas przygotowania. Komunikaty o postępach i możliwości odebrania będą wyświetlane na bieżąco na ekranie smartfona i w restauracji. Informację o gotowym posiłku otrzymamy również sms-em.
Wyróżnikiem nowej funkcji aplikacji KFC będą codziennie inne oferty specjalne, dostępne tylko poprzez aplikację oraz możliwość personalizacji menu – wyboru produktów do zestawu czy możliwość skomponowania własnego kubełka.
Funkcja Skip The Line to usługa, która pozwoli pominąć oczekiwanie w kolejce do kasy w celu złożenia zamówienia, a płatność mobilna usprawni cały proces. W pierwszym etapie jej działania marka udostępni również możliwość zapłaty kartą przy odbiorze.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Testy i plany wprowadzenia na rynek
Sieć testuje na razie rozwiązanie w kilkunastu restauracjach, cały czas doskonaląc funkcję. Latem zostanie opublikowana w Google Play oraz App Store i będzie dostępna w niemal 170 lokalach KFC w całym kraju, a jej zasięg będzie systematycznie rozszerzany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing