zdjęcie: mamcupy.com
Rosyjski oddział KFC nawiązał współpracę z tamtejszą streetwearową marką Mam Cupy. W jej ramach stworzono opakowanie na skrzydełka, które po opróżnieniu zawartości można ponownie wykorzystać. Jako kapelusz na głowę!
Zobacz również
I to nie byle jaki, bo nosi on nazwę „bucket hat” – ostatnimi czasy to właśnie ten model podbija branżę modową.
Nietypowy kapelusz i pudełko w jednym można kupić na stronie rosyjskiej marki za około 30 dolarów.
Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Amsterdam.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.
PS2
Zamiast typowego aromatu świątecznego piernika, zapach… smażonego kurczaka. W grudniu 2018 roku KFC wprowadziło do swojej oferty wyjątkową wkładkę do kominka, która sprawi, że Twój dom będzie pachnieć jak słynna potrawa fastfoodowa.