zdjęcie: mamcupy.com
Rosyjski oddział KFC nawiązał współpracę z tamtejszą streetwearową marką Mam Cupy. W jej ramach stworzono opakowanie na skrzydełka, które po opróżnieniu zawartości można ponownie wykorzystać. Jako kapelusz na głowę!
Zobacz również
I to nie byle jaki, bo nosi on nazwę „bucket hat” – ostatnimi czasy to właśnie ten model podbija branżę modową.
Nietypowy kapelusz i pudełko w jednym można kupić na stronie rosyjskiej marki za około 30 dolarów.
Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Amsterdam.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.
PS2
Zamiast typowego aromatu świątecznego piernika, zapach… smażonego kurczaka. W grudniu 2018 roku KFC wprowadziło do swojej oferty wyjątkową wkładkę do kominka, która sprawi, że Twój dom będzie pachnieć jak słynna potrawa fastfoodowa.