zdjęcie: twitter.com/kfc
Nie ma to jak świąteczny zapach… smażonego kurczaka. KFC zaprezentowało limitowaną wersję wkładu do kominka, która nosi nazwę „11 Herbs and Spices Firelog” i pachnie, jak słynna potrawa sprzedawana w tym fast foodzie.
Zobacz również
Produkt został stworzony we współpracy z firmą Enviro-Log. Wkład do kominka kosztował około 19 dolarów. Niestety, wyprzedał się na pniu. Wprowadzony do sklepu internetowego kfcfirelogs.com w czwartek 13 grudnia br., w zaledwie kilka godzin zniknął z wirtualnych półek.
Jak ostrzegają przedstawiciele KFC, wkład do kominka jest niejadalny, zaś Ci obozowicze, którzy będą dodawać produkt do ogniska, niech uważają, bo zapach może przyciągać niedźwiedzie ;).
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Przed tegorocznymi wyborami samorządowymi w Polsce, KFC pokazało, że jest świetne w real time marketingu. Zobaczcie świetną odpowiedź marki na deklarację wyborczą jednego z kandydatów na burmistrza.
PS3
Kolejny przykład świetnej kampanii KFC – marka w swojej reklamie w jawny sposób nawiązywała do zachowania zawodnika reprezentacji Brazylii, Neymara, który znany jest ze swojej aktorskiej gry i tego, że lubi wyolbrzymiać sytuacje na boisku.