zdjęcie: twitter.com/kfc
Nie ma to jak świąteczny zapach… smażonego kurczaka. KFC zaprezentowało limitowaną wersję wkładu do kominka, która nosi nazwę „11 Herbs and Spices Firelog” i pachnie, jak słynna potrawa sprzedawana w tym fast foodzie.
Zobacz również
Produkt został stworzony we współpracy z firmą Enviro-Log. Wkład do kominka kosztował około 19 dolarów. Niestety, wyprzedał się na pniu. Wprowadzony do sklepu internetowego kfcfirelogs.com w czwartek 13 grudnia br., w zaledwie kilka godzin zniknął z wirtualnych półek.
Jak ostrzegają przedstawiciele KFC, wkład do kominka jest niejadalny, zaś Ci obozowicze, którzy będą dodawać produkt do ogniska, niech uważają, bo zapach może przyciągać niedźwiedzie ;).
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Przed tegorocznymi wyborami samorządowymi w Polsce, KFC pokazało, że jest świetne w real time marketingu. Zobaczcie świetną odpowiedź marki na deklarację wyborczą jednego z kandydatów na burmistrza.
PS3
Kolejny przykład świetnej kampanii KFC – marka w swojej reklamie w jawny sposób nawiązywała do zachowania zawodnika reprezentacji Brazylii, Neymara, który znany jest ze swojej aktorskiej gry i tego, że lubi wyolbrzymiać sytuacje na boisku.