KFC już wcześniej pokazało, że nie jest obojętne na rosnący trend diet roślinnych. W maju br. marka zrobiła ukłon w stronę swoich wegetariańskich klientów i wprowadziła burgera oraz twistera z serem Halloumi. Teraz pojawiły się informacje o tym, że sieć prowadzi testy wegańskich odpowiedników swoich słynnych smażonych kurczaków w ramach współpracy z firmą Beyond Meat.
Roślinne produkty amerykańskiej marki są bowiem uznawane za jedne z najlepszych odpowiedników prawdziwego mięsa, bo mają sprężystą teksturę i są niezwykle soczyste. Osoby, które próbowały burgera Beyond Burgera twierdzą, że smakiem, teksturą i konsystencją przypomina on ten przygotowany z wołowiny.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pierwsze testy wegańskich kurczaków prowadzone są w restauracji sieci w Atlancie. Jeśli propozycja KFC przypadnie do gustu tamtejszym klientom, możliwe, że wejdzie ona na stałe do oferty we wszystkich lokalach w USA, a w niedalekiej przyszłości nawet i do innych krajów.
PS
KFC wprowadził do swoich restauracji w Wielkiej Brytanii wegańskiego burgera o dość sugestywnej nazwie – „The Imposter”, czyli oszust. Zamiast tradycyjnego kotleta z kurczaka w potrawie znajdzie się tzw. quorn.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W marcu br. w swoich norweskich sieciach McDonald’s prowadził testy warzywnych nuggetsów.
PS3
Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.