KFC wprowadza usługę subskrypcji skrzydełek z kurczaka

KFC wprowadza usługę subskrypcji skrzydełek z kurczaka
Skrzydełka z kurczaka jak film na Netfliksie? Sieć KFC wprowadziła dla amerykańskich konsumentów abonament na swoją najsłynniejszą potrawę.
O autorze
1 min czytania 2019-10-22

W ramach nietypowej promocji za pośrednictwem platformy StubHub sieć KFC wystawiła 500 „biletów sezonowych”. Pod tym słowem natomiast kryje się abonament na skrzydełka z kurczaka.  

Posiadacz takowego biletu będzie mógł za kwotę 75 dolarów przez 9 tygodni zamówić po 48 skrzydełek tygodniowo, a w dziesiątym tygodniu – aż 96. Łącznie więc otrzyma aż 528 skrzydełek! Jest to o tyle promocyjna oferta, bowiem korzystając ze standardowego menu, klientowi przyszłoby zapłacić za taką samą porcję skrzydełek około 407 dolarów.

PS

We wrześniu br. australijski oddział KFC wprowadził do swojej oferty „usługę weselną”, dzięki której wybrane osoby będą mogły wziąć ślub w lokalu popularnej sieci i to całkowicie za darmo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Co można zrobić z pustym już opakowaniem po skrzydełkach? KFC przekonuje, że wcale nie wyrzucić. Teraz można je wykorzystać jako kapelusz na głowę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się