Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

KFC wprowadza wegetariańskie potrawy do swojego menu

KFC wprowadza wegetariańskie potrawy do swojego menu
Marka KFC przygotowała dla swoich wegetariańskich klientów dwie nowe potrawy – burgera oraz twistera z serem Halloumi.
O autorze
1 min czytania 2019-05-09

KFC po raz kolejny pokazuje, że dba o swoich klientów i chce, by każda osoba znalazła coś w restauracji dla siebie. Z tej okazji w menu pojawiły się dwie nowe pozycje – burger oraz twister z serem Halloumi.

Burger Halloumi podawany jest z sosem truflowym, sałatą, rukolą, pomidorkami koktajlowymi i czerwoną cebulą, natomiast twister posiada te same dodatki co klasyczna, mięsna wersja.

Obie nowości można zamówić albo samodzielnie, albo w zestawie z frytkami i colą. Do tej pory KFC dla swoich wegetariańskich klientów oferował zingera oraz twistera z plackiem ziemniaczanym.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

McDonald’s wprowadził do oferty coś, co z pewnością ucieszy wszystkich wegan – warzywne nuggetsy. Testy nowej potrawy obecnie są prowadzone w norweskich sieciach marki.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kojarzycie krwiste burgery marki Beyond Meat, w którą zainwestowali m.in. Bill Gates oraz Leonardo DiCaprio? Po tym jak zrobiły furorę w Stanach Zjednoczonych, czas na Polskę – już od 23 marca te słynne burgery są dostępne w gdańskiej restauracji House of Seitan.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Motif Ingredients powstał w ramach jednego z biotechnologicznych gigantów – Ginkgo. Korzystając z laboratoriów przedsiębiorstwa, startup zajmie się pracą nad stworzeniem wegańskich alternatyw dla mięsa. W startup zainwestował już m.in. Bill Gates.