Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

KFC z prezentami na Dzień Dziecka

Pierwszy czerwca to jeden z bardziej wyczekiwanych przez dzieci dni w roku. Czeka ich nie tylko góra prezentów, ale też piękna pogoda za oknem i wizja zbliżających się wielkimi krokami wakacji. W tym roku do świętowania dołącza KFC. W restauracjach w całej Polsce na dzieci czekają niespodzianki.
O autorze
1 min czytania 2020-06-01

Dzięki prawie 100-letniej tradycji świętowania Dnia Dziecka dzisiaj chyba nie ma młodego człowieka, który by nie wiedział, że pierwszy czerwca to jego dzień… ale dla pewności KFC postanowiło w tym roku jeszcze mocniej zadbać o pamięć wszystkich i wprowadziło dedykowaną ofertę dla swoich młodszych i trochę starszych fanów!

Pierwszego czerwca, do każdego zakupionego w KFC kubełka dołączona zostanie zabawka niespodzianka. O swoim wyborze należy poinformować obsługującego nas na miejscu w restauracji kasjera, a w przypadku transakcji internetowych – wpisać kod: „ZABAWKAFREE”. Kampania będzie przeprowadzona na fanpage’u marki na Facebooku i Instagramie. Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Pozostając w rytmie pozytywnych wibracji, sieć na stałe wprowadza do swojej oferty zabawki dla dzieci za dodatkową opłatą tylko 5 złotych. W KFC świętowania nie ma końca! W końcu mowa o dniu wypełnionym niezliczonymi atrakcjami, zabawami i oczywiście obowiązkowymi psotami.. a potem wielką ucztą w gronie przyjaciół i rodziny oczywiście w ulubionym KFC!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj