KFC od dziesięcioleci, globalnie oraz lokalnie, obejmuje patronatem inicjatywny sportowe. W ostatnich latach firma coraz częściej wspiera także wydarzenia gamingowe, w tym e-sportowe, których popularność rośnie w niebywałym tempie. Wszystko za sprawą wartości, które łączą sport i KFC – pasji, radości oraz bycia razem jako unikalnego doświadczenia wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie towarzyszą nam emocje wynikające z rywalizacji.
– Rynek esportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności internetowych. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Ekstraklasa Games, pozwala nam jeszcze mocniej wkroczyć w świat esportu na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w odkrywaniu ich pasji i zapewniać dodatkowe, niezwykłe emocje. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych – mówi Szymon Dyjach, buzz & appreciation manager KFC.
Zobacz również
Podczas rozgrywek KFC przygotuje specjalne akcje dla fanów FIFA i Ekstraklasy.
Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. W ostatnim czasie obiektem zainteresowania kultowej marki stała się niezwykle popularna na całym świecie gra Counter-Strike: Global Offensive. Do tej pory zakupiło ją prawie 40 milionów graczy z całego świata. Efektem tego była akcja przeprowadzona przez KFC w 2018 roku. Całość polegała na tym, że na prywatnych serwerach 1shot1kill.pl pojawiły się specjalne kody zniżkowe, które ozdabiały – w formie graffiti – ściany na kilku mapach. Nie wszystkie były odpowiednio wyeksponowane i znalezienie ich wymagało nieco wysiłku. Przedsięwzięcie okazało się sporym sukcesem, gdyż wzięło w nim udział ponad 11 tysięcy polskich fanów CS:GO.
Akcja zorganizowana na serwerach CS:GO to nie jedyne działanie marki w świecie e-sportów. W zeszłym roku, w polskiej transmisji z FACEIT Major London, pojawiło się logo KFC. Nie był to oczywiście przypadek. Marka w czasie realizacji Majora przygotowała specjalne materiały zawierające TOP 5 akcji z każdego weekendu. Ukazywały one to, co najbardziej widowiskowego działo się w czasie rywalizacji drużyn. Ponadto, podczas rozgrywek KFC przygotowało specjalne promocje dla fanów turnieju.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing