Nowatorski design, zaawansowane technologie, innowacyjne rozwiązania i doskonałe osiągi wyróżniają Kia EV6 na tle konkurentów. Większość dzisiejszych aut elektrycznych jest projektowana i konstruowana na platformach, które opracowano z myślą o samochodach napędzanych silnikiem spalinowym. To, z kolei, wymusza wiele kompromisów w zakresie przestronności i funkcjonalności wnętrza, zasięgu, osiągów i właściwości jezdnych. EV6 to pierwszy model marki Kia, który został skonstruowany i zaprojektowany na platformie opracowanej dla pojazdów elektrycznych, czyli E-GMP. Oznacza to, że EV6 od podstaw został zaprojektowane jako samochód elektryczny zasilany akumulatorem, bez żadnych kompromisów i półśrodków.
W porównaniu z modelami elektrycznymi wcześniejszych generacji, które konstruowano na płytach podłogowych samochodów napędzanych silnikiem spalinowym, EV6 oferuje doskonałą przestronność wnętrza, duży zasięg, ultraszybkie ładowanie, znakomite osiągi i doskonałe właściwości jezdne. Producent modelem EV6 wyznacza nową erę i nowe standardy samochodów Kia na najbliższe lata.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kampania, która potrwa do połowy grudnia, jest adresowana do nowoczesnej, postępowej oraz zaawansowanej cyfrowo grupy docelowej i będzie prowadzona w kanałach TV, online video i digital.
Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing