Pierwszy raz w historii, Polska ma zaszczyt gościć najważniejsze wydarzenie siatkarskie na świecie – FIVB Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn Polska 2014, które rozpoczną się już 30 sierpnia i zagoszczą w 7 polskich miastach: Katowicach, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Krakowie i Warszawie.
Firma Zott wspiera fanów piłki siatkowej w Polsce i zaprasza wszystkich kibiców do wspólnej zabawy oraz do udziału w konkursie, który potrwa od 18 sierpnia do 21 września 2014 roku. Zadaniem uczestników jest dodanie do swojego prywatnego profilu na wybranym portalu społecznościowym – Facebook, Twitter, Instagram – postu w formie tekstu, filmu lub zdjęcia demonstrującego jak dopingują swoją drużynę. Każdy wpis biorący udział w akcji powinien być oznaczony hasztagiem: #kibicujzmonte. Przez cały okres trwania konkursu codziennie uczestnicy będą mogli wygrać 3 piłki oraz koszulkę reprezentacji Polski. Raz w tygodniu jury wybierze zwycięzcę tygodnia, który otrzyma voucher o wartości 1000 zł na zakupy w sieci sklepów Decathlon.
Zobacz również
Konkurs „Kibicuj z Monte” wspierany jest kampanią komunikacyjną, którą na zlecenie firmy Zott przygotowały spółki wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network. Kampania obejmuje spoty reklamowe, których bohaterem jest Bartosz Kurek, czołowy polski siatkarz. Spoty emitowane są w TV. Ponadto kampania obejmuje reklamę display w modelu RTB m.in. w serwisach lifestylowych, kulinarnych i parentingowych, reklamę kontekstową w sieci Google oraz reklamy w serwisie społecznościowym Facebook. Dodatkowo na 475 nośnikach typu citylight oraz 145 billboardach 6*3 w 8 największych miastach w Polsce obecne są kreacje promujące konkurs.
Koncepcja ogólnopolskiej akcji #kibicujzmonte została przygotowana wspólnie przez firmę Zott, agencję komunikacji reklamowej Isobar oraz dom mediowy Carat. Za narzędzia do kampanii, realizację konkursu oraz kreację internetową i outdoorową odpowiada Isobar Poland. Reklamę w telewizji, i internecie zaplanował i kupił dom mediowy Carat, a komunikację OOH agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Amnet Polska odpowiada za zaplanowanie i realizację działań w modelu RTB, iProspect promocję w sieci Google SEM i GDN oraz na FB. Kampania reklamowa potrwa do 21 września.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell