Począwszy od dziś, tj. od poniedziałku 27 kwietnia br. w portalu Interia, w różnych serwisach, będą publikowane krótkie filmy wideo, nagrane przez znane i lubiane osoby z życia publicznego. W nadesłanych materiałach opowiedzą o swoim przeżywaniu czasu kwarantanny oraz o tym, jak trwająca pandemia zmieniła nie tylko ich codzienność, ale i plany na przyszłość.
– Wydaje nam się, że Polacy czują powagę sytuacji i konieczność pozostania w domach, ale coraz trudniej im pomieścić frustrację, złość i lęk. Wszyscy mamy poczucie straty czasu, wielu z nas realnie odczuwa utratę dochodów i po prostu obawia się o swoją przyszłość. Chcemy pokazać naszym użytkownikom, że nie są w tej sytuacji osamotnieni. Spotkaliśmy się z bardzo życzliwym przyjęciem pomysłu i sporym odzewem ze strony artystów. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się dodać Polakom otuchy – mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.
Zobacz również
W czasie akcji #KiedyBędzieNormalnie codziennie będą publikowane materiały wideo, każdy z przesłaniem od innej osoby. Pierwsze nagranie z udziałem Mateusza Damięckiego pojawi się w serwisie Kobieta Interia.pl. Jutro swoim przesłaniem z czytelnikami portalu podzieli się Łukasz Orbitowski. W kolejnych zobaczymy m.in. Krystynę Prońko, Jana Wieczorkowskiego, Kubę Sienkiewicza, Roberta Rozmusa, Emiliana Kamińskiego czy Basię Wrońską. Do akcji ciągle dołączają kolejne osoby.
Wszystkie materiały, publikowane w ramach akcji „Kiedy będzie normalnie” będą eksponowane na stronie głównej portalu na płachcie oraz w sekcji „Warto zobaczyć”. Otrzymają także wsparcie w kanałach social media, należących do Grupy Interia.pl
![#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Cover-photo-6-1-142x0-c-default.png)
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce