fot. Mateusz Belattaf z Fokusa
Po wakacyjnej przerwie wróciły spotkania z cyklu KielceCom. Tym razem firma Com Creation, organizator wydarzenia podstanowiła zaprosić specjalistów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem i spojrzeniem na funkcjonowanie mediów społecznościowych.
Zobacz również
Jak pierwszy wystąpił Piotr Chmielewski, właściciel agencji Social Media Now z prezentacją pt. Wyższy poziom wtajemniczenia: narzędzia i aplikacje, które ułatwiają osiąganie efektów biznesowych na FB. Przedstawił narzędzia i techniki, które umożliwiają znacznie większe dotarcie do odbiorców przy jak najmniejszych kosztach.
Kolejny prelegent, Adam Zychma reprezentujący HP opowiedział czym jest social scoring i jak wykorzystują go banki przy optymalizowaniu oferty dla klientów. Okazuje się, że nasze niektóre posty na facebooku czy twiterze mogą wpływać na naszą wiarygodność kredytową, a banki coraz częściej nie ograniczają się już tylko do korzystania z Biura Informacji Kredytowej.
Jako ostatni wystąpił Mateusz Belattaf z Fokusa, którego wystąpienie można określić jako spojrzenie na social media w pigułce. Mateusz w absorbujący sposób podzielił się z uczestnikami KielceCom swoimi spostrzeżeniami na rozwój tej branży i trendów w analizowaniu efektów pracy w sieci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
To spotkanie KielceCom było jednocześnie początkiem nowego formatu wydarzeń. Organizatorzy postanowili odejść od dotychczasowej stricte barcampowej formuły. Od kolejnych spotkań będą one skierowane mocniej w prezentację konkretnych obszarów produktowych czy rozwiązań biznesowych. Rozpocznie się także nowy cykl tzw. konfrontacji, gdzie poszczególne osoby prezentujące produkty będą zestawiane razem po to aby pokazać ich mocne strony i słabości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najbliższe spotkanie KielceCom Future Tech odbędzie się 17 października i będzie wydarzeniem towarzyszącym targów Inno-Tech Expo – Międzynarodowych Targów Innowacji i Nowych Technologii.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.