Kieleccy studenci bawią się na Majonezaliach. Organizatorem został Majonez Kielecki

Kieleccy studenci bawią się na Majonezaliach. Organizatorem został Majonez Kielecki
Uczelniana Rada Samorządu Studentów UJK we współpracy z Majonez Kielecki zorganizowały Majonezalia – Juwenalia Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wydarzenie odbywa się w dniach 16-20 maja.
O autorze
1 min czytania 2023-05-18

Zamiast juwenaliów – Majonezalia! Na ten ciekawy pomysł wpadł Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach i WSP „Społem”, czyli producent słynnego Majonezu Kieleckiego. 

Impreza rozpoczęła się 16 maja i oczywiście możemy się po niej spodziewać atrakcji typowych, jak dla tradycyjnych juwenaliów – prócz koncertów i korowodu zaplanowano również grillowanie. Na koncercie głównym wystąpi zespoły Big Cyc i Poparzeni Kawą Trzy, zaś atmosferę rozgrzeje zespół Mad Horses. Co więcej, odbędzie się także Dzień Sportu, a studenci będą mogli się integrować jeszcze przy planszówkach i na karaoke.

Jak w ogóle doszło do współpracy Majonezu Kieleckiego i Uniwersytetu Jana Kochanowskiego? WSP „Społem” od początku swojego istnienia chętnie wspiera lokalne społeczności i pozytywne inicjatywy. Firma nie tylko patronuje wydarzeniu, ale także dostarcza swoje produkty (m.in. Majonez Kielecki, Musztardy czy Ketchupy Kieleckie), które z pewnością przydadzą się podczas grillowania. 

Sam produkt, czyli Majonez Kielecki, stał się już kultowy, a wszyscy młodzi ludzie znają „memowy” konflikt pomiędzy fanami sosu z Kielc a majonezem Winiary.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Majonezalia 2023 wystartwały 16 maja i potrwają do 20 maja. Impreza jest otwarta dla wszystkich mieszkańców, nie tylko studentów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Soul & Mind dołącza do #teamkielecki. Agencja zajmie się komunikacją WSP Społem i promocją Majonezu Kieleckiego

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem”. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR.