Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Kierowcą tira zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – polska firma spedycyjna walczy z hejtem

„Kierowcą tira zostajesz, jak nie potrafisz robić w życiu nic” – polska firma spedycyjna walczy z hejtem
„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar zwraca uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.
O autorze
1 min czytania 2018-08-19

Adar to polska firma zajmująca się transportem międzynarodowym od ponad 35 lat. Firma w swoich materiałach pokazuje, że praca kierowcy to praca dla wybranej grupy nieugiętych osób – ludzi gotowych na poświęcenia, które wytrzymują presję branży i szybkie tempo zachodzących zmian – pobudki w środku nocy, długą rozłąkę z rodziną oraz niepochlebne opinie o swoim zawodzie. W spocie „Hejt” użyto autentycznych wypowiedzi, których autorami są osoby niemające podstawowej wiedzy na temat branży transportowej.

Film wyprodukowało KLN Studio Filmowe (dawniej Wytwórnia Filmów Kalina).

Nagranie „Najtrudniejsza branża świata”, w którym możemy zobaczyć, czym jest praca kierowcy i jak wygląda jego codzienność: błoto na drodze, deszcz, mróz i upał, posiłki w pośpiechu i zapchane parkingi, nieprzespane noce, puste kilometry i rozdrażnieni załadowcy od listopada 2017 roku do sierpnia br. obejrzano ponad 1,6 mln razy.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polska instagramerka Laura Reiss wyznaczyła nagrodę w wysokości 100 tys. złotych za wskazanie hejtera, który od ponad dwóch lat prześladuje ją i jej córkę.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Pedał”, „szmata”, „brudas” – a jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko? Społeczna kampania HejtStop przypomina, że niespełna kilka sekund czasu wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi mowy nienawiści w sieci. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Na falę krytyki i hejtu w dużym stopniu narażeni są artyści, których twórczość nie każdemu musi się spodobać. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć Ballantine’s.