Sklep pod szyldem KiK w Jarocinie znajduje się przy ul. Moniuszki 30, natomiast sklep w Bielsku-Białej mieści się w centrum handlowym Retail Park Bielsko przy ul. Kolistej 23. Oba sklepy czynne są przez cały tydzień, od poniedziałku do soboty w godzinach 9 – 20, a w niedziele między godziną 10 a 18. Powierzchnie handlowe obu lokali są zbliżone i wynoszą odpowiednio 365 mkw oraz 380 mkw.
„Zaplanowane z okazji otwarcia sklepu atrakcje spotkały się z wielkim entuzjazmem zarówno najmłodszych, jak i starszych, sprawiając klientom dużą radość z udziału w przygotowanych zmaganiach i wygranych w konkursach” – mówi Anna Małecka, kierowniczka sklepu KiK w Jarocinie i kontynuuje – „Spodziewaliśmy się wielu gości, dla których sklep KiK oznacza miejsce modnych i niedrogich zakupów. Już od pierwszych minut było u nas tłumnie i sympatycznie. Otrzymaliśmy od klientów mnóstwo pochwał dotyczących naszego asortymentu”.
Zobacz również
Również sklep w Bielsku-Białej cieszył się ogromną popularnością w dniu otwarcia. Jak mówi jego kierowniczka Ewelina Malarz – „Klienci czekali z niecierpliwością na otwarcie naszego sklepu. Przygotowaliśmy promocje i mnóstwo atrakcji, które z pewnością zachęciły do odwiedzin. Przede wszystkim jednak przyciąga sam asortyment – modne kolekcje odzieży, doskonała jakość w relacji do ceny, pomysłowe dodatki – można u nas wyszukać i skompletować doskonałe stylizacje”.
Od rana klientów witano muzyką, która umilała zakupy, loterią z upominkami firmowymi KiK oraz konkursami i zabawami. Otwarcie sklepów w obu miastach spotkało się z wielkim zainteresowaniem. Huczna inauguracja upłynęła w miłej atmosferze, a towarzyszące jej gry i zabawy przyciągnęły tłumy. Dużym wzięciem cieszyły się zarówno kolekcje mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak też produkty wyposażenia domu z najnowszej oferty i pozostałe artykuły dekoracyjne do wnętrz i ogrodu. Nie zabrakło również promocji, przygotowanych specjalnie w dniu otwarcia dla wszystkich klientów. Dokonane w tym dniu zakupy były honorowane rabatem 10%, który obowiązywał także w kolejnym dniu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing