Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kina Helios dołączają do innowacyjnego repertuaru serwisu naEKRANIE.pl

Sieć kin Helios dołącza do innowacyjnego repertuaru kin z możliwością zakupu biletów, wdrożonego przez serwis naEKRANIE.pl. Tym sposobem w ciągu kilku tygodni naEKRANIE.pl wdrożyło sprzedaż biletów dla wszystkich trzech największych operatorów kinowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-07-24

To kolejne udogodnienie dla ponad 2 milionów użytkowników naEKRANIE.pl, którzy zyskują możliwość wygodnego zakupu lub rezerwacji biletu do wybranego kina bezpośrednio w serwisie – z poziomu repertuaru kin (naekranie.pl/repertuar-kin) lub poszczególnych recenzji, newsów, kart filmów czy archiwum serwisu. Wystarczy wybrać swoje miasto oraz godzinę planowanego seansu, a serwis sam zaproponuje dostępne kina i filmy, a następnie umożliwi zakup odpowiedniego biletu.

Udostępnienie repertuaru i biletów sieci kin Helios sprawia, że naEKRANIE.pl dysponuje największą bazą biletów na aktualne seanse kinowe. Jak podkreślają twórcy serwisu, ta bezprecedensowa współpraca ze wszystkimi największymi operatorami pozwala na zaoferowanie niemal wszystkich biletów kinowych dostępnych w sprzedaży online. Aktualnie naEKRANIE.pl oferuje bilety do ponad 110 kin w całej Polsce.

– Serwis jest konsekwentnie rozwijany w kierunku dostarczania nie tylko interesujących i angażujących treści, ale też oferowania rozwiązań ułatwiających dotarcie do szeroko rozumianej popkultury. Stąd pomysł na skrócenie procesu zakupu biletów kinowych poprzez dostępność w jednym przejrzystym repertuarze – mówi Mateusz Górecki, prezes naEKRANIE.pl.

Repertuar kinowy naEKRANIE.pl oferuje możliwość sprawdzenia oferty kinowej w ponad 200 Polskich miastach. To jeden z największych tego rodzaju projektów w naszym kraju i jedyny który pozwala na zakup biletów ze wszystkich 3 najważniejszych sieci kin.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z jednym z największych portali filmowych, który jest świetnym źródłem informacji o filmach dla naszych widzów. Dzięki nowej usłudze miliony internautów regularnie odwiedzających naEKRANIE.pl będą mogły nie tylko odkrywać nowe tytuły i dzielić się swoimi wrażeniami ze znajomymi, ale także łatwo i szybko kupić bilet na interesujący ich film do tego kina, które ze względu porę seansu czy lokalizację jest dla nich w danym momencie najwygodniejsze – mówi Maja Nowak, dyrektor Działu Promocji i PR sieci kin Helios.

Słuchaj podcastu NowyMarketing