Kinga Jasnowska – Sobula jako partner będzie odpowiedzialna za usprawnianie przebiegu procesów projektowych agencji (z perspektywy operacyjnej, jak i budżetowej), optymalizację struktury i zasobów agencji oraz budowanie relacji wewnątrz zespołu, w tym za opracowanie i prowadzenie działań motywacyjnych i integracyjnych.
– Chcemy dostarczać rozwiązania najwyższej jakości, a wiedza, doświadczenie i operatywność Kingi w nowej roli z pewnością przełożą na bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi. Nowego partnera CU wyróżniają: wielopłaszczyznowa analiza, szybka reakcja i działanie podporządkowane celom biznesowym naszych klientów – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.
Zobacz również
Kinga Jasnowska-Sobula ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu. Zarówno po stronie klienta, jak i agencji.
Z Communication Unlimited jest związana od 2011 roku. Na stanowiskach account managera, a następnie account directora odpowiadała za współpracę m.in. z Super-Pharm, Suzuki Motor Poland, Velvet Care, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Blue City. Browarami Lubelskimi, Galerią Jurajska, Galerią Kazimierz, Centrum Galardia oraz z firmą Optegra.
Swoją drogę zawodową zaczynała w firmach: Commercial Union (ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia emerytalne), Credit Suisse oraz Cushman&Wakefield. Z kolei w Havas Polska pracowała przy projektach dla Polkomtela, CEDC, Grupy Lotos, Kampanii Piwowarskiej oraz Banku PKO BP.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing