…ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń dla dzieci i młodzieży.
„Przyjdź i zobacz. Polub nas. Zakochaj się kinie” to hasło, które od 4 lat towarzyszy działalności jedynego kina studyjnego na warszawskiej Pradze. Kina przyjaznego rodzinom i pasjonatom filmu, zachęcającego swoim nowoczesnym wnętrzem i bogactwem repertuaru. „W ostatnich latach wykonaliśmy ogromną pracę. Praha stała się centrum kultury otwartym nie tylko na film, ale również na taniec, muzykę, teatr i obraz – mówi Joanna Grabowska, prezes zarządu spółki Meteora Films. Nowe logo jest efektem ogromnych zmian, jakie do tej pory przeszliśmy. Nadal skupiamy swoje działania wokół dużego ekranu, jednak regularnie prezentujemy na nim wydarzenia, które znacznie wykraczają poza standardowy repertuar kina. W kolejnym sezonie będziemy kontynuować współpracę z The Metroplitan Opera, Teatrem Bolszoj oraz z Królewskim Teatrem Narodowym w Londynie. W planach mamy wdrożenie nowych projektów; mocno pracujemy nad ofertą dla dzieci i młodzieży, czyli grupą widzów, która jest dla nas szczególnie ważna.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kino Praha jest aktywnym członkiem prestiżowej sieci kin europejskich Europa Cinemas oraz Sieci Kin Lokalnych i Studyjnych. Nowoczesne wnętrza zlokalizowane w centrum Starej Pragi oraz doskonałe zaplecze techniczne sprawiają, iż Praha stała się również partnerem licznych konferencji i wydarzeń biznesowych.
Autorem projektu nowej identyfikacji wizualnej jest warszawska agencja reklamowa Creative House Media. Za produkcję animowanej wersji logotypu odpowiada studio produkcyjne Artcore.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]