Finały rozgrywek futbolowych Super Bowl to święto nie tylko sportu, ale także reklamy. Marki z najróżniejszych branż prześcigają się w tym, aby wymyślić przykuwające wzrok i zapadające w pamięć widzów treści reklamowe, a także, aby zgromadzić budżet niezbędny do wykupienia choćby 30 sekund czasu antenowego podczas przerwy w transmisji. Nic w tym dziwnego, bowiem co roku w lutym przed ekranami zasiadają miliony kibiców na całym świecie, jednak aby móc zagospodarować swoim klipem choćby pół minuty w przerwie reklamowej, trzeba zapłacić przeszło 8 mln dolarów.
W 2025 roku wśród firm, których reklamy zobaczymy w nocy z 9 na 10 lutego, znalazła się marka napojów Mountain Dew. Do współpracy zaprosiła Seala i Taikę Waititiego. Brytyjski piosenkarz i kompozytor zaśpiewał nową wersję hitu „Kiss from a Rose” i użyczył swojego wizerunku… foce, a za ten szalony pomysł odpowiada wspomniany Waititi („Jojo Rabbit”). Klip nosi tytuł „Kiss from a Lime”, a obok Seala i Waititiego na ekranie zobaczymy jeszcze Becky G.
Zobacz również
– Wpływ Super Bowl na kulturę jest niezaprzeczalny, a fakt, że reklama Mountain Dew Baja Blast będzie jego częścią drugi rok z rzędu, jest dla nas jako marki niezwykle ekscytujący – powiedział Mark Kirkham, wiceprezes ds. marketingu w Pepsi i Sparking Brands.




Klip „Kiss from a Lime” łączy w sobie wszystko, co potrzebne, aby przyciągnąć uwagę i zapaść w pamięć: humor, doskonale znany motyw muzyczny, odrobinę szaleństwa i oczywiście logo marki. Trudno przecież zapomnieć głos Seala, który słyszymy, gdy na ekranie pojawia się… śpiewająca foka, prawda?
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Co ciekawe, „Kiss from a Lime” nie jest pierwszą reklamą, którą wyreżyserował Taika Waititi. Wcześniej nagrodzony Oscarem nowozelandzki twórca filmowy zrealizował m.in. spot „Chłopiec i ośmiornica” dla Disney+ oraz klip dla marki Belvedere Vodka, w którym wystąpił Daniel Craig.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Realizacją reklamy Mountain Dew zajęła się agencja Goodby Silverstein & Partners, a za efekty wizualne odpowiada Untold Studios.
Więcej ciekawych reklam z okazji finałów Super Bowl zobaczysz w naszym przeglądzie.
Zdjęcia: YouTube