Kit Kat ogrywa motyw przerwy w niestandardowej kampanii digital

Kit Kat, marka batonów z portfolio Nestle, prowadzi innowacyjną kampanię w mediach cyfrowych. Szereg formatów promujących markę nawiązuje do jej claimu „Have a break, have a Kitkat” (Czas na przerwę, czas na Kit Kat). Strategię komunikacji w nowych mediach opracował MEC.
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

Kit Kat, marka batonów z portfolio Nestle kojarzona z hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat”, promuje zwyczaj robienia sobie przerw z KitKat  w swojej nowej kampanii prowadzonej w internecie. Specjalnie dopasowane formaty i kreacje reklamowe pojawiają się w charakterystycznych dla przerwy kontekstach np. w czasie pauzowania programów oglądanych w serwisach VOD, na Facebooku oraz w telefonach komórkowych w godzinach pracy czy szkoły i po wysłaniu maili w serwisach pocztowych, czyli właśnie wtedy kiedy internauci naturalnie znajdują się w sytuacji przerwy. Marka zachęca do wykorzystania tych krótkich przerw w ciągu dnia na spotkanie z batonikiem KitKat.

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych. Za strategię mediową i dobór kontekstów reklamowych odpowiada MEC, a kreacje ściśle nawiązujące do tych kontekstów przygotowała Agencja Warszawa.

Kampania digital uzupełnia rozpoczętą wcześniej promocję marki w telewizji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing