Kit Kat, marka batonów z portfolio Nestle kojarzona z hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat”, promuje zwyczaj robienia sobie przerw z KitKat w swojej nowej kampanii prowadzonej w internecie. Specjalnie dopasowane formaty i kreacje reklamowe pojawiają się w charakterystycznych dla przerwy kontekstach np. w czasie pauzowania programów oglądanych w serwisach VOD, na Facebooku oraz w telefonach komórkowych w godzinach pracy czy szkoły i po wysłaniu maili w serwisach pocztowych, czyli właśnie wtedy kiedy internauci naturalnie znajdują się w sytuacji przerwy. Marka zachęca do wykorzystania tych krótkich przerw w ciągu dnia na spotkanie z batonikiem KitKat.
Kampania skierowana jest do młodych dorosłych. Za strategię mediową i dobór kontekstów reklamowych odpowiada MEC, a kreacje ściśle nawiązujące do tych kontekstów przygotowała Agencja Warszawa.
Zobacz również
Kampania digital uzupełnia rozpoczętą wcześniej promocję marki w telewizji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing