TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klapki Kubota podstawą komfortu – premiera nowej kampanii marki w internecie

Marka Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”. To najnowsza odsłona dobrze znanych produktów polskiego brandu, które tym razem stały się gwarantem doskonałego odpoczynku.
O autorze
2 min czytania 2023-10-23

Jego podstawą (dosłowną i przenośną) są klapki Kubota, które pozwalają na przeniesienie się do przyjemniejszej i bardziej komfortowej rzeczywistości. Marka po raz kolejny nawiązuje w swojej komunikacji do szeroko rozumianego komfortu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.

Kubota zachęca: wkrocz do strefy komfortu

Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii konsekwentnie podkreślają, że rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o komfort swoich klientów.

– Od początku istnienia marki Kubota budujemy komunikację opartą na przekonaniu, że klapki Kubota są synonimem dystansu, poczucia humoru i luzu. Teraz do popularnego hasła „Kubota to nie klapki, to styl życia” dodajemy: to również podstawa komfortu – mówi Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director Kubota S.A.

Dobre, komfortowe samopoczucie jest dla każdego

W nowej kampanii Kubota żongluje skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i spędzaniem czasu w dokładnie taki sposób, jaki lubimy najbardziej. Dbanie o swój komfort może oznaczać zarówno beztroskie leniuchowanie, wspólne chwile z bliskimi, jak i uprawianie sportu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Tej jesieni zachęcamy, by wkroczyć do swojej strefy komfortu w klapkach Kubota. Wiemy, że towarzyszymy naszym klientom w najróżniejszych (często zabawnych, szalonych) okolicznościach. Najczęściej jednak klapki Kubota znajdują się na stopach podczas odpoczynku i wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba relaksu, znalezienia chwili dla siebie – po powrocie z męczącej podróży, po długim dniu, podczas spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Dlatego w nowej kampanii chcemy powiedzieć: “Kubota. Podstawa komfortu”. Bo Kubota to nie tylko klapki, ale symbol wygody i dobrego samopoczucia, który nawet najbardziej ponury dzień zmieni w bardziej komfortowy – podsumowuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota S.A.

W ramach prowadzonych aktywności marka Kubota stworzyła cykl spotów video, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję spotów video odpowiada agencja digital marketingowa Tigers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!

To już czwarty rok z rzędu, gdy marka Kubota w czerwcu przybrała tęczowe barwy. Tegoroczny Pride Month ozdobiła jednak nie tylko tęcza, ale i kolorowe kwiaty, do których zasadzenia Kubota zachęciła swoich pracowników. 

PS2 ALINA SZTOCH: W marketingu chodzi tak naprawdę o propozycję wartości


Co przyczynia się do tego, że kultowe marki sprzed lat wracają i stają się znów popularne? Czy trudno jest zaprezentować się przed młodym pokoleniem, które wcześniej nie miało styczności z marką? O tym rozmawialiśmy z Aliną Sztoch – CEO i co-founder w Kubocie.