Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem).
Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października w paśmie śniadaniowym TVP i TVN, a także przed serialem „Singielka” w TVN. Pełnoformatowy spot zobaczymy w listopadzie na platformie VOD Telewizji Polskiej, gdzie wystartuje kampania wizerunkowa.
Zobacz również
Działaniom w telewizji towarzyszy kampania radiowa na falach Radia ZET oraz online, w tym mobile, na Wp.pl. Kampanię poprzedził sampling produktowy w prasie handlowej, zrealizowany we wrześniu.
Wszystkie kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Brand Support. Spot reklamowy wyprodukowała Flota filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]