Klasyczny Heineken w nowej odsłonie

Marka Heineken po raz kolejny zaskakuje swoich konsumentów i wprowadza do sprzedaży kultowe piwo w nowej, designerskiej odsłonie. Biała butelka z charakterystyczną czerwoną gwiazdą to autorski koncept zwycięzcy pierwszej edycji konkursu Remix our Future na projekt butelki przyszłości marki Heineken.
O autorze
1 min czytania 2013-08-06

Korzenie Heinekena sięgają designu, ponieważ to design jest częścią DNA marki. Przez lata aktywność Heinekena w tym obszarze wywarła trwały wpływ na ludzi na całym świecie zmieniając sposób, w jaki cieszą się piwem. Tym razem Heineken zaprosił swoich konsumentów, by współtworzyli przyszłość marki. W efekcie powstał nowy projekt limitowanej edycji butelki holenderskiego piwa, autorstwa Rodolfo Kusulasa z Meksyku.

Meksykanin, jako finalista konkursu Remix our Future, zaproponował nowe spojrzenie na klasyczną, zieloną butelkę. Designerska etykieta piwa jest dwustronna. Front stanowi charakterystyczna czerwona gwiazda, którą tworzą kontynenty połączone w jedną, spójną całość. Symbolizuje to ideę jednoczenia ludzi na całym świecie, którą Heineken szerzy wśród pokoleń od ponad 140 lat.

Limitowana edycja Heinekena w designerskiej butelce jest dostępna w sklepach na terenie całego kraju już od 2 sierpnia 2013 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj