Korzenie Heinekena sięgają designu, ponieważ to design jest częścią DNA marki. Przez lata aktywność Heinekena w tym obszarze wywarła trwały wpływ na ludzi na całym świecie zmieniając sposób, w jaki cieszą się piwem. Tym razem Heineken zaprosił swoich konsumentów, by współtworzyli przyszłość marki. W efekcie powstał nowy projekt limitowanej edycji butelki holenderskiego piwa, autorstwa Rodolfo Kusulasa z Meksyku.
Meksykanin, jako finalista konkursu Remix our Future, zaproponował nowe spojrzenie na klasyczną, zieloną butelkę. Designerska etykieta piwa jest dwustronna. Front stanowi charakterystyczna czerwona gwiazda, którą tworzą kontynenty połączone w jedną, spójną całość. Symbolizuje to ideę jednoczenia ludzi na całym świecie, którą Heineken szerzy wśród pokoleń od ponad 140 lat.
Zobacz również
Limitowana edycja Heinekena w designerskiej butelce jest dostępna w sklepach na terenie całego kraju już od 2 sierpnia 2013 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]