Allegro wspiera Paczkę w tej formule po raz drugi. Akcja trwała od 8 listopada do 12 grudnia, a tegoroczna skala pomocy jest dwa razy większa niż w poprzednim roku. Dzięki środkom zebranym w ramach Szlachetnego Koszyka, Paczka może działać i docierać do nowych miejsc i potrzebujących, zwiększać skalę swojej pomocy. Tak jak w tym roku – liczba rodzin, które znalazły swoich darczyńców była większa o ponad 20% – wzrosła z 14 tys. do 17 tys., a łączna wartość pomocy wzrosła z 51 mln do 68 mln zł.
Potrzebujących jest coraz więcej, ale i pomagać możemy na większą skalę. Również dzięki Allegro, które wyszło z inicjatywą akcji Szlachetny Koszyk i zaangażowało swoich klientów w pomaganie z nami przez cały okres kampanii Paczki. Wyniki przerosły nasze oczekiwania! Warto dodać też, że Zespół Allegro zdecydował się na bezpośredni udział w naszej akcji, w ramach wolontariatu pracowniczego i przygotował paczki dla 36 rodzin – powiedziała Dominika Langer-Gniłka, wiceprezeska zarządu Stowarzyszenia WIOSNA odpowiedzialna za współpracę z partnerami Szlachetnej Paczki.
Zobacz również
Mechanizm zaangażowania był prosty i wykorzystywał specyfikę zakupów na Allegro. Na ostatnim etapie zakupów, pod podsumowaniem w koszyku, kupujący otrzymywał rekomendację dołożenia cegiełki w formie elektronicznej. Dzięki łatwości, dostępności i szybkości tego rozwiązania skorzystało z niego tak wielu użytkowników. Nie wymagało bowiem dodatkowych transakcji, bo wartość cegiełki była doliczana do zakupów. W tym roku kupujący mogli wybrać jeden z sześciu nominałów: 5 zł, 10 zł, 20 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł.
Z radością obserwujemy, jak rośnie zaangażowanie naszych klientów Allegro w działania Szlachetnej Paczki. Jesteśmy dumni, że wspólnie mogliśmy pomóc tak wielu rodzinom w potrzebie. Cieszy nas również ogromne zaangażowanie pracowników Allegro – w tym roku mieliśmy blisko 40 zespołów wolontariackich. Od lat angażujemy się jako firma w działalność społeczną pomagając innym – powiedziała Marta Mikliszańska, public affairs and sustainability manager w Allegro.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach