TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klienci Apple w Polsce sami naprawią swoje iPhone’y dzięki programowi Self Service Repair

Program Self Service Repair firmy Apple został uruchomiony w 8 europejskich krajach. Dzięki temu kolejni użytkownicy mogą uzyskać instrukcje naprawy oraz oryginalne części i narzędzia Apple.
O autorze
2 min czytania 2022-12-06

fot. depositphotos.com

Po roku od uruchomienia programu „samodzielnych napraw” w USA, kolejni klienci Apple będą mogli reperować swoje iPhone’y w domu. Mieszkańcy Polski, Belgii, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch mogą kupować oryginalne części i narzędzia Apple za pośrednictwem sklepu Apple Self Service Repair Store.

Klienci zainteresowani samodzielną naprawą urządzeń będą mogli zreperować najczęstsze usterki w urządzeniach iPhone 12 i iPhone 13 oraz Macach z czipem Apple. Wszystkie oryginalne części Apple są projektowane i wykonywane specjalnie dla konkretnych produktów.

W ofercie Self Service Repair Store znajduje się ponad 200 różnych części i narzędzi, a także instrukcje naprawy. Za sprawą programu klienci znający się na naprawie urządzeń elektronicznych mogą sami reperować swoje urządzenia i korzystać z tych samych instrukcji, części i narzędzi, których używają specjaliści w sklepach Apple Store i autoryzowanych serwisach Apple.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uważamy, że dla naszych klientów i dla naszej planety najlepsze są trwałe rozwiązania, dlatego tworzymy nasze produkty tak, by były wytrzymałe i niezwykle rzadko wymagały konserwacji i naprawy. Jeśli jednak naprawa jest konieczna, chcemy, by klienci mogli ją wykonać w bezpieczny i efektywny sposób. Z radością więc uruchamiamy program Self Service Repair w Europie, udostępniając naszym klientom oryginalne części, narzędzia i instrukcje Apple – oświadczył Jeff Williams, dyrektor operacyjny Apple.

Ponadto firma poddaje je licznym testom, by zapewnić ich najwyższą jakość, bezpieczeństwo i niezawodność. Oferowane części są takie same – i mają tę samą cenę – co te, z których korzystają autoryzowane serwisy Apple. Wymienione części można odesłać Apple w celu regeneracji lub recyklingu, w wielu przypadkach otrzymując za nie zwrot kosztów zakupu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sklepie Self Service Repair Store klienci Apple znajdą specjalnie zaprojektowane narzędzia, które pozwalają na jak najskuteczniejsze naprawy produktów Apple. Ponadto dzięki swojej konstrukcji sprostają one intensywnym obciążeniom związanym z profesjonalnymi czynnościami naprawczymi, podczas wykonywania których kluczowe są bezpieczeństwo i niezawodność. Wśród fachowych narzędzi dostępnych w programie Self Service Repair są m.in. wkrętarki, specjalistyczne kuwety oraz prasy do ekranów i baterii. Apple będzie oferować zestawy do wypożyczenia w cenie 299 zł, więc klienci, którzy nie chcą kupować profesjonalnego sprzętu do pojedynczej naprawy, wciąż będą mieli do niego dostęp. Taki zestaw będzie wypożyczany na tydzień i dostarczany do klientów bezpłatnie.

Program Self Service Repair jest elementem szerszej strategii firmy Apple, która dąży do tego, by ułatwiać dostęp do usług serwisowych i samo przeprowadzenie naprawy. Dla znacznej większości klientów bez doświadczenia w naprawie urządzeń elektronicznych najbezpieczniejszym i najbardziej efektywnym sposobem naprawy jest skorzystanie z usług profesjonalnego serwisu, w którym wykonają ją certyfikowani technicy przy użyciu oryginalnych części Apple.

W ciągu ostatnich trzech lat firma Apple niemal podwoiła liczbę punktów serwisowych z dostępem do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple. Ponad 4 000 z takich lokalizacji to niezależni dostawcy usług naprawczych. Globalna sieć licząca ponad 5 000 Autoryzowanych Serwisów Apple skupia ponad 100 000 aktywnych techników. W rezultacie ośmiu na dziesięciu klientów Apple w Europie może dotrzeć do autoryzowanego serwisu w ciągu 30 minut.