TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klienci nowego konceptu Salvatore Ferragamo mogą korzystać z hologramów, aby projektować buty

Klienci nowego konceptu Salvatore Ferragamo mogą korzystać z hologramów, aby projektować buty
Nowy sklep włoskiej luksusowej marki łączy modę z technologią. Klienci nowego sklepu Salvatore Ferragamo znajdą stoisko NFT do tworzenia własnych cyfrowych dzieł sztuki, a także skorzystają z nowoczesnych rozwiązań personalizacji butów przy użyciu hologramów.
O autorze
1 min czytania 2022-06-30

Salvatore Ferragamo otworzył w nowojorskiej dzielnicy SoHo swój pierwszy nowoczesny koncept, który opiera się na akcesoriach i obuwiu, a także na nowoczesnych technologiach. Na klientów czeka specjalne stoisko, przy którym mogą zaprojektować własne trampki. Opracowane we współpracy ze studiem De-Yan hologramy wyświetlają na dwumetrowej ścianie obuwie bezpośrednio podczas procesu projektowania.

Podstawą projektu jest model unisex 6R3ENE Ferragamo, jednak klient ma możliwość skorzystania z 40 różnych kolorów i wzorów, aby stworzyć spersonalizowaną parę butów. Po zakończeniu projektu i zamówieniu gotowej pary, produkt zostanie dostarczony do klienta w ciągu 10 tygodni.

Jak zapewnia marka, buty powstają z wykorzystaniem materiałów przyjaznych dla środowiska. Cholewka składa się z Econylu, czyli włókna pochodzącego z przetworzonych sieci rybackich i innych odpadów nylonowych, a także ze skrawków skóry i zamszu, które pozostały po produkcji innych produktów.

Nowoczesną przestrzeń wzbogaca także specjalna lustrzana kabina, w której klienci mogą wybierać różne tła zaprojektowane przez chińskiego artystę cyfrowego o pseudonimie Shxpir, by stworzyć unikatową kolekcję cyfrowych grafik. Dzieła są następnie przetwarzana na NFT, a technologia została opracowana tak, aby w procesie tworzenia niewymienialnych tokenów mogli uczestniczyć zarówno początkujący, jak i doświadczeni kolekcjonerzy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzę, że ta aktywacja przyciągnie klientów, którzy naprawdę interesują się Web3 i NFT. Niestandardowa grafika i filmy, które można udostępniać, pozwalają im wyrażać siebie – to waluta społecznościowa – powiedziała Daniella Vitale, chief executive officer, Salvatore Ferragamo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sklepie dostępna jest także kapsułowa kolekcja t-shirtów i bluz stworzona we współpracy z artystą cyfrowym Shxpirem. Kolekcja trafiła do sprzedaży w trakcie Miesiąca Dumy, a dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany The Center – najstarszej organizacji LGBTQ+ w Nowym Jorku.

fot. twitter.com/Ferragamo