Zobacz również
Niedawno informowaliśmy, że Żabka zakończyła pilotażową współpracę z InPostem, w ramach której klienci mogli korzystać z Paczkomatów zlokalizowanych wewnątrz sklepów. Choć umowa z InPostem nie została przedłużona, w niewielkich punktach convenience wcale nie zmniejszą się kolejki do obsługi paczek. Żabka właśnie rozszerzyła współpracę z Pocztą Polską i Pointpack, zachęcając kolejnych klientów do wysyłania przesyłek „po drodze, przy okazji zakupów”.
Do tej pory klienci Poczty Polskiej mogli jedynie odbierać paczki w sklepach Żabka. Jak informuje spółka, sklepy convenience stały się najczęściej wybieranym miejscem odbioru przesyłek w kanale dostaw Pocztex PUNKT.
Od kwietnia możliwość nadawania przesyłek w punktach sieci zyskali sprzedający na platformie Vinted.pl. Od 9 grudnia br. firmy postanowiły jednak rozszerzyć tę możliwość dla wszystkich klientów indywidualnych, którzy chcą nadać paczkę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rozszerzamy naszą współpracę z @ZabkaPolska i partnerem technologicznym @PointPack_pl w zakresie obsługi przesyłek.Od 9 grudnia br. wszyscy klienci indywidualni zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek #Pocztex w sklepach #Żabkahttps://t.co/YtsHx4WYiv pic.twitter.com/GrAkS7dpkH — PocztaPolska (@PocztaPolska) December 13, 2022
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki rozszerzeniu współpracy, Poczta Polska zyskuje aż 8 900 nowych punktów nadawania przesyłek. Odtąd klienci mogą wysyłać i odbierać przesyłki nie tylko w standardowych godzinach otwarcia placówek Poczty Polskiej, ale także do późnego wieczora – od poniedziałku do soboty, a w niektórych sklepach także w niedziele.
– Sieć Żabka to dla nas bardzo ważny partner. Bliskość tych sklepów oraz szeroki wachlarz oferowanych produktów i usług znalazł uznanie konsumentów. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką Klienci nie tylko będą mogli odebrać paczkę, ale także ją nadać. Blisko i po drodze – komentuje Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Jak przekonują firmy, możliwość odbioru i wysłania paczki „blisko i po drodze” nie tylko zwiększa wygodę klientów, ale także przyczynia się do „ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów”.
PS. Automaty paczkowe Poczty Polskiej przy sklepach Biedronka
W pierwszej połowie 2022 r. automaty pod marką Pocztex zostały zamontowane w co najmniej 750 lokalizacjach obok sklepów sieci Biedronka.
PS 2. Less waste w Żabce
Usługa Dobra Paczka umożliwia zamawianie w aplikacji produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia i odbiór jedzenia w wybranym sklepie z 50-procentową zniżką.