Klienci sieci Lidl i Kaufland będą mogli naładować swoje samochody elektryczne

Klienci sieci Lidl i Kaufland będą mogli naładować swoje samochody elektryczne
Sieci handlowe Lidl i Kaufland nawiązały współpracę z marką Volkswagen, w ramach której przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje ładowania samochodów elektrycznych.
O autorze
1 min czytania 2019-06-27

Popularne sieci handlowe Lidl i Kaufland postanowiły oferować swoim klientom możliwość ładowania ładowania aut elektrycznych. Przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje – jest to efekt współpracy z marką Volkswagen.

Na tę chwilę przed sklepami Lidla pojawi się 60 stacji ładowania, a przed marketami Kauflanda – 10. Docelowo będzie ich dwa razy więcej. 

W ramach umowy, Volkswagen będzie miał też do dyspozycji możliwość wyłącznego korzystania ze stacji ładowania w godzinach nocnych do swojej floty samochodów elektrycznych WeShare. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Elektromobilność staje się obecnie istotnym trendem społecznym. Ponieważ branża marketingowa cechuje się otwartością i podążaniem za nowymi trendami, postanowiliśmy dowiedzieć się, co na ten temat myślą nasi czytelnicy i co najbardziej przeszkadza im w kwestii eksploatacji samochodów elektrycznych. Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej ankiecie. 

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Coraz więcej samochodów elektrycznych jest sprzedawanych i jeździ po drogach, pojawia się coraz więcej stacji ładowania, a mimo to nadal wokół tematu elektromobilności utrzymuje się wiele mitów. Czy produkcja i eksploatacja samochodów elektrycznych negatywnie wpływa na środowisko?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się