Popularne sieci handlowe Lidl i Kaufland postanowiły oferować swoim klientom możliwość ładowania ładowania aut elektrycznych. Przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje – jest to efekt współpracy z marką Volkswagen.
Na tę chwilę przed sklepami Lidla pojawi się 60 stacji ładowania, a przed marketami Kauflanda – 10. Docelowo będzie ich dwa razy więcej.
Zobacz również
W ramach umowy, Volkswagen będzie miał też do dyspozycji możliwość wyłącznego korzystania ze stacji ładowania w godzinach nocnych do swojej floty samochodów elektrycznych WeShare.
PS
Elektromobilność staje się obecnie istotnym trendem społecznym. Ponieważ branża marketingowa cechuje się otwartością i podążaniem za nowymi trendami, postanowiliśmy dowiedzieć się, co na ten temat myślą nasi czytelnicy i co najbardziej przeszkadza im w kwestii eksploatacji samochodów elektrycznych. Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej ankiecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coraz więcej samochodów elektrycznych jest sprzedawanych i jeździ po drogach, pojawia się coraz więcej stacji ładowania, a mimo to nadal wokół tematu elektromobilności utrzymuje się wiele mitów. Czy produkcja i eksploatacja samochodów elektrycznych negatywnie wpływa na środowisko?