Pomysłodawcami dobroczynnej inicjatywy byli klienci programu lojalnościowego Koncernu.
– Angażujemy się w walkę na rzecz przeciwdziałania epidemii koronawirusa na wiele sposobów. W tym trudnym czasie wszyscy pokazujemy, że solidarność jest bardzo ważna. Rozumieją to również nasi klienci, o czym świadczy duże zainteresowanie naszą wspólną akcją. Razem możemy zdecydowanie zrobić więcej – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.
Zobacz również
To kolejna inicjatywa w ramach programu VITAY, użytkownicy mogą wspomóc ważne cele. Do tej pory klienci mogli, za zebrane w programie lojalnościowym punkty, wybrać z Katalogu Nagród konkretne prezenty charytatywne. Tylko od 2015 r. na te cele przeznaczono ponad 100 milionów punktów VITAY, co umożliwiło wsparcie potrzebujących kwotą ponad 500 tys. zł. Wszystkie inicjatywy zostały wypracowane w porozumieniu z Fundacją ORLEN, która odpowiada za realizację akcji.
W ramach inicjatyw dobroczynnych PKN ORLEN, od 5 lat prowadzona jest również współpraca z firmą Neptis, operatorem największej społeczności kierowców zgromadzonej wokół aplikacji Yanosik. Dzięki niej, 2 razy w roku wspierany jest cel charytatywny, wybrany przez kierowców w drodze głosowania i przy założeniu, że spełnią oni postawione przed nimi zadanie aktywnego propagowania bezpieczeństwa na drogach. W ramach tej akcji co roku przekazywana jest kwota ok. 120 tys. zł.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing