…i tym samym kreowały trendy w świecie manicure. Aktywacja konsumencka to jeden z elementów wspierających kampanię wizerunkową NeoNail – Zawsze bądź sobą, w której marka zachęca kobiety do stawiania czoła ocenom i odważnego wyrażania siebie.
Zobacz również
Mechanizm akcji
Klientki miały nie tylko możliwość zabawy, ale również realny wpływ na ofertę marki. NeoNail Girls stworzyły limitowane zestawy lakierów hybrydowych, które najbardziej odpowiadają wybranym cechom osobowości. W pięciu zestawach: silna, twarda, delikatna, kolorowa, wyrazista znajduje się po 5 lakierów hybrydowych o pojemności 3 ml każdy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Konsumentki głosowały na kolory przez dedykowany landing page – przy każdej z cech (delikatna, silna, wyrazista, kolorowa, twarda) widocznych było 20 kolorów, spośród których fanki oddawały głosy na swoje top 5. To była możliwość nie tylko na pokazanie swoich ulubionych kolorów, ale też na wygranie codziennie przez 7 dni nagród: zestawów do manicure hybrydowego oraz rabatu 20% na stworzone wspólnie zestawy lakierów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Efekty marketingowe
Łącznie we wszystkich głosowaniach na stronie www.zawszebadzsoba.neonail.pl, które odbyły się w dniach 27 marca – 2 kwietnia wzięło udział ponad 10 000 osób. Akcja była promowana w kanałach social media NeoNail. Na Facebooku i Instagramie ukazało się 15 postów informujących o kampanii. Efekty działań w social media to prawie 50 000 reakcji, posty i Stories uzyskały zasięg ponad 1 700 000 i prawie 1 000 000 wyświetleń. NeoNail kolejny raz podkreśla, że to klientki są najważniejsze, mają też realny wpływ na ofertę sprzedażową marki. Zestawy z lakierami hybrydowymi o pojemności 3 ml są odpowiedzią na liczne sugestie dot. wprowadzania kolekcji kolorystycznych lakierów w mniejszych buteleczkach.
Zintegrowania kampania „Zawsze bądź sobą” obejmuje spoty w TV i VOD, reklamy w prasie w kinach oraz kanałach digital i social media. Marka obecna jest na wydarzeniach, których celem jest wspieranie kobiet, a ideę kampanii wspierają topowe influencerki.