W ramach współpracy Klubu Agencji Eventowych ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej trzech członków Zarządu KAE (Agnieszka Sołtysiak, endorfina, Mariusz Nowak, Ministry of Creativity, Sebastian Oprządek, El Padre) brało aktywny udział w pracach Rady Programowej konferencji. KAE wspiera także promocję tego wydarzenia.
„Na początku roku podjęliśmy decyzję o szerszej współpracy ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej. Uważamy, że należy wspierać każde przedsięwzięcie związane z promocją dobrych praktyk, edukacją czy też promocją event marketingu jako skutecznego narzędzia komunikacji. Ta konferencja to tylko jedno ze wspólnych przedsięwzięć. KAE i SBE zaangażowane są m.in. w projekt Dialog Branżowy, który będzie prezentowany na konferencji” – powiedział Sebastian Oprządek, Prezes KAE.
Zobacz również
7 listopada podczas konferencji najlepsi specjaliści branży eventowej zarówno z Polski, jak i z zagranicy przekażą uczestnikom szerokie kompendium wiedzy na temat event marketingu. Program konferencji Event Biznes jest skoncentrowany na przedstawieniu korzyści ze stosowania narzędzi event marketingowych i pokazania w jaki sposób dzięki tym narzędziom można skutecznie dotrzeć do wybranej grupy docelowej.
„Prowadzona m.in. przez Stowarzyszenie Branży Eventowej edukacja przynosi wymierne efekty. Klienci doceniają rolę wydarzenia jako efektywnego, wysoce angażującego uczestników spotkania z ich produktami czy usługami. Bardzo uważnie słuchamy tak głosu klientów, jak i koleżanek oraz kolegów z branży. Nasza tegoroczna konferencja to odpowiedź na ich wnioski. Jestem pewna, że będzie ona doskonałą platformą wymiany poglądów, okazją do spotkania się z najlepszymi eventowcami i poznania dobrych praktyk. Miło nam, że KEA został jednym z partnerów IV Event Biznes” – powiedziała Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu SBE.
Bloki Tematyczne Konferencji:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
1. Wartości w budowaniu efektywnych relacji
2. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej
3. Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy
4. Bezpieczeństwo w organizacji eventów
5. Przyszłość eventów – działania i narzędzia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W imieniu Klubu Agencji Eventowych oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej zapraszamy event managerów, dyrektorów, managerów i pracowników działów marketingu, brand managerów, pracowników odpowiedzialnych za zakupy oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację i marketing, PR-owców oraz HR-owców. Nie może zabraknąć nikogo, kto chce pogłębiać swoją wiedzę o wykorzystaniu eventu w wielowymiarowym komunikowaniu produktu lub usługi.
Szczegóły na stronie.