– Zmiana nazwy klubu była naturalną konsekwencją podjętych wcześniej decyzji. W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie nowa strategia klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach – powiedział Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.
Działania klubu będą w dalszym ciągu opierały się o idee wypracowaną na początku jego istnienia. Polski Klub Brandingu to miejsce, które wciąż zrzesza najlepsze w Polsce agencje brandingowe, a teraz również strategiczne. Niezmiennie jego celem jest podnoszenie kompetencji i tworzenie najwyższych standardów branży. Członkowie klubu zwracają teraz szczególną uwagę na zwiększanie świadomości znaczenia brandingu wśród polskich przedsiębiorców. Silna marka to podstawa do budowania przewagi rynkowej oraz kreowania swojego wizerunku w kraju i poza jego granicami. Wiedzą z doświadczenia, że to skutecznie przekłada na wymierny sukces.
Zobacz również
Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 roku, zrzesza 20 najlepszych firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku. Klub jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, która przez lata swojej działalności skutecznie działa na rzecz środowiska reklamowego w Polsce.
Więcej informacji znajduje się na stronie polskiklubbrandingu.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach