Programy lojalnościowe są coraz bardziej popularne na rynku. Jak wynika z badań, aż 65% dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym z nich. Co ciekawe, przeciętny klient uczestniczy w trzech programach, a 40% ankietowanych jest otwartych na zapisanie się do kolejnych.
Różnego typu programy lojalnościowe cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów z kilku powodów. Po pierwsze, oferują dodatkowe korzyści i nagrody za zakupy. Po drugie, mogą prowadzić do oszczędności dzięki otrzymywanym zniżkom i rabatom. Po trzecie, dają klientom poczucie docenienia ich za lojalność i stałe zakupy. Udział w takich programach może również zwiększyć zaangażowanie klientów i budować więź emocjonalną z marką, co przyczynia się do większej skłonności do ponownych zakupów w danym sklepie lub korzystania z usług danego brandu.
Zobacz również
Zazwyczaj programy lojalnościowe są oferowane przez sieci spożywcze, drogerie, sklepy odzieżowe czy stacje benzynowe, ale coraz więcej branż wprowadza je do swojej oferty, aby zbudować większą lojalność klientów.
Klub MediaMarkt – moc korzyści dla klientów
Jednym z najpopularniejszym programów lojalnościowych w Polsce, a zarazem jedynym programem tego typu na rynku elektroniki użytkowej, jest Klub MediaMarkt. Został on uruchomiony 4 lata temu i w zawrotnym tempie zyskał rzesze zadowolonych klubowiczów.
Obecnie do Klubu MediaMarkt należy już ponad 3.6 mln członków. W samym grudniu ub. r. do programu dołączyło kilkadziesiąt tysięcy nowych klientów. Co ciekawe, 80% zainteresowanych dołączeniem do Klubu zapisuje się do niego w stacjonarnych sklepach MediaMarkt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Klub MediaMarkt skierowany jest do wszystkich miłośników i użytkowników nowych technologii, którzy chcą nie tylko realnie oszczędzić, ale także być na bieżąco z premierami i ciekawymi ofertami urządzeń do domu i biura, technologii mobilnych, sprzętu gamingowego czy akcesoriów i gadżetów elektronicznych.
– W MediaMarkt stawiamy klienta na pierwszym miejscu. Zależy nam również na budowaniu z nim dłuższych relacji, w środowisku nowych technologii. Klub MediaMarkt jest jednym z efektów takiego podejścia. Jego członkowie aktywnie korzystają z licznych korzyści, które im oferujemy i cały czas rozwijamy – podkreśla Matusz Gołos, CRM specialist w MediaMarkt.
Dzięki uczestnictwu w Klubie MediaMarkt klienci przede wszystkim każdorazowo za dokonane zakupy w sklepach MediaMarkt otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na kupony zniżkowe do wykorzystania w placówkach sieci. Oprócz tego członkowie Klubu mogą liczyć na ekskluzywne promocje i kupony na produkty i usługi, a także jako pierwsi otrzymują informacje o nadchodzących akcjach promocyjnych i premierach nowego sprzętu elektronicznego.
Dodatkowo klienci korzystający z Klubu mogą liczyć na wydłużony do 45 dni termin zwrotu zakupionych produktów. Zyskują oni także dostęp do całej historii swoich zakupów, wraz z zapisanymi paragonami, za pośrednictwem konta na platformie internetowej sklepu.
Samo dołączenie do Klubu MediaMarkt jest niezwykle proste i szybkie. Cały proces przejdziesz w ciągu maksymalnie 2 minut. Rejestracji możesz dokonać albo na stronie internetowej mediamarkt.pl/klub, albo w sklepach stacjonarnych sieci.
MediaMarkt – potrzeby konsumenta na pierwszym miejscu
Co stoi za tak dużym sukcesem Klubu MediaMarkt? Przede wszystkim marka odpowiada na realne potrzeby klientów i oferuje im wartości oraz benefity, których najbardziej oczekują. Jako firma odpowiedzialna społecznie wspiera ich również w prowadzeniu zrównoważonego stylu życia oferując m.in. szeroki wybór produktów zużywających mniej wody i energii czy usługi, dzięki którym przedłużymy życie sprzętom, takie jak dodatkowa gwarancja, zabezpieczenie ekranu urządzeń mobilnych, wykup używanego sprzętu czy naprawy pogwarancyjne.
Dołącz do Klubu MediaMarkt!
Więcej na temat programu lojalnościowego znajdziesz na stronie mediamarkt.pl/klub.
Materiał reklamowy powstał na zlecenie MediaMarkt.