Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Klub piłkarski FC Bayern Monachium otrzymuje nowe samochody służbowe – Audi sprzedaje poprzednie pojazdy piłkarzy

O autorze
2 min czytania 2023-08-24

Światowej klasy skład, zarówno na boisku, jak i poza nim: na Audi Piazza w Ingolstadt, pracownicy Audi zaprezentowali piłkarzom FC Bayern Monachium ich samochody służbowe na nowy sezon. Cała flota pojazdów ponownie składa się z w pełni elektrycznych aut klasy premium. We wrześniu, odświeżone samochody używane przez gwiazdy futbolu w poprzednim sezonie, będą dostępne w sprzedaży.

W sezonie 2023/24, który rozpoczął się kilka dni temu, piłkarze FC Bayern Monachium będą jeździć w pełni elektrycznymi modelami premium Audi RS e-tron GT, Audi Q8 e-tron, Audi Q8 Sportback e-tron i Audi Q4 Sportback e-tron. W tym roku najpopularniejszym wśród profesjonalnych piłkarzy modelem Audi jest po raz kolejny Audi RS e-tron GT. To czterodrzwiowe coupé wybrało aż dwunastu zawodników Bayernu, w tym Thomas Müller, Leroy Sané i Joshua Kimmich. Dzięki łącznej mocy 440 kW (598 KM), Audi RS e-tron GT przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,3 sekundy. Jego wysokonapięciowy akumulator zapewnia zasięg do 488 kilometrów, a dzięki technologii 800 V szybko się ładuje.

Flota nowych pojazdów znajdzie na terenie klubu przy Säbener Straße w Monachium optymalną infrastrukturę e-mobilności. Audi i FC Bayern zainstalowały tam wspólnie aż 38 punktów ładowania. Ponad 20 punktów ładowania jest również dostępnych przy Allianz Arena.

– W swoim wieloletnim partnerstwie FC Bayern Monachium i Audi reprezentują postęp, pasję i wysoką wydajność. W tym sezonie udowadniamy to ponownie, przekazując piłkarzom i działaczom w pełni elektryczną flotą pojazdów. Wspólnie bazujemy na wcześniejszych sukcesach i nadal kształtujemy zrównoważoną i progresywną przyszłość – mówi Hildegard Wortmann, członek zarządu AUDI AG ds. sprzedaży i marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oryginalne samochody zawodników na sprzedaż

Oryginalne, choć używane samochody zawodników z ubiegłego sezonu, już wkrótce będą wystawione na sprzedaż. Oprócz pojazdów, które Audi poddaje teraz odświeżeniu, nabywcy otrzymają certyfikat autentyczności i koszulkę podpisaną przez poprzedniego właściciela auta. Wśród samochodów wystawionych na sprzedaż znajduje się kilka modeli Audi RS e-tron GT, m.in. ten należący do Serge’a Gnabry’ego.

Osoby zainteresowane nabyciem takiego samochodu, mogą składać wnioski o rezerwację za pośrednictwem tabletów w strefie Audi Experience w FC Bayern World podczas targów IAA Mobility 2023 w Monachium (od 5 do 10 września). Auta będą sprzedawane na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pracownicy Audi i dzieci spotykają gwiazdy futbolu

Podczas przekazywania samochodów, niektórzy pracownicy Audi mieli okazję przeżyć niezapomniane chwile: około 30 z nich osobiście wręczało kluczyki do samochodu piłkarzom, i w ten sposób miało okazję twarzą w twarz spotkać się z gwiazdami piłkarskiego mistrza Niemiec. Tę samą okazję miało również grono dzieci osób zatrudnionych w zakładach Audi. Na Audi Piazza w Ingolstadt gwiazdy piłki nożnej znalazły też czas na autografy i selfie z fanami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Następnie zespół zajrzał za kulisy siedziby głównej Audi w Ingolstadt i odwiedził między innymi linię montażową, warsztat blacharski, Lighting Assistance Center i centrum tuneli aerodynamicznych.

– Po ponad 20 latach partnerstwa, FC Bayern i Audi wyjątkowo dobrze współpracują jako zespół. W tym sezonie kontynuujemy naszą podróż w kierunku zrównoważonej mobilności. W ten sposób oba podmioty dążą do osiągania dalszych sukcesów – zarówno na boisku, jak i w zaangażowaniu w jeszcze bardziej ekologiczną przyszłość – powiedział Andreas Jung, członek zarządu FC Bayern Monachium odpowiedzialny za marketing.

Audi wspiera FC Bayern Monachium od roku 2002. Partnerstwo zostało niedawno przedłużone do roku 2029. Współpraca z kobiecą drużyną FC Bayern, którą Audi wspiera od 2021 roku i niedawno przedłużyło, potrwa co najmniej do 2025 roku. Marka z czterema pierścieniami w logo jest również od 2011 roku udziałowcem FC Bayern München AG.

PS AI wygenerowała dzieła sztuki na podstawie emocji towarzyszących premierze Audi

Kanadyjski oddział Audi użył sztuczną inteligencję, by zwizualizować emocje towarzyszące premierze nowego Audi Q8 Sportback e-tron. Do ich zobrazowania wykorzystano czujniki biometryczne.